دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد میانه:

مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از رساله دکتری خود دفاع کرد

مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از رساله دکتری خود دفاع کرد
بهمن ولی‌نژاد اعلام کرد: مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از رساله دکتری تخصصی خود با موفقیت دفاع کرد.
کد خبر : 831506

بهمن ولی‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در میانه اظهار کرد: علی پزشکی دانشجوی ۷۷ ساله این دانشگاه به‌عنوان مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با علاقه وصف‌ناپذیر و پشتکار ستودنی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم باغبانی با گرایش گیاهان دارویی در این دانشگاه ادامه داد.

وی افزود: بعد از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد بلافاصله در مقطع دکتری تخصصی علوم باغبانی با گرایش گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه پذیرفته شد و با اشتیاق تمام نعمت بزرگ قدرت یادگیری را در خود بیشتر کرده و به منصه ظهور گذاشت.

مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از رساله دکتری خود دفاع کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ادامه داد: پزشکی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۲۴ از شهرستان میانه با مدرک لیسانس مکانیک بازنشسته اداره آموزش و پرورش بوده و دارای سه فرزند دختر که هر سه آن‌ها با مدرک دکتری عمومی، اعصاب و روان و داروساز مشغول فعالیت هستند.

ولی‌نژاد با اشاره به مقالات این دانشجو بیان کرد: علی پزشکی هفت عنوان مقاله علمی در همایش‌های ملی و یک مقاله در مجلات علمی پژوهشی و ISI به چاپ رسانده است.

مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از رساله دکتری خود دفاع کرد

وی تأکید کرد: رساله دکتری علی پزشکی با عنوان «اثر محلول پاشی برگی سطوح مختلف اوره و سالیسیلیک اسید بر خصوصیات مورفولوژیکی، ترکیبات فیتو شیمیایی و ضدباکتریایی گیاه دارویی عروسک پشت پرده» بود که با موفقیت از آن دفاع کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، ادامه تحصیل در این سن را علاقه زیاد به تحصیل و کسب علم و دانش عنوان کرد و ادامه داد: تحصیل موجب نشاط و شادمانی و تقویت حافظه یا همان جمله «زگهواره تاگور دانش بجوی» و همچنین امید به زندگی است.

به گزارش آنا، در این دفاعیه حسن نورافکن، مهدی اورعی به‌عنوان استادان راهنما، ناصر محبعلی‌پور و اسد اسدی استادان مشاور و طاهر برزگر و عزیزالله خیری بعنوان استادان داور حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته