دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه جشنواره فجر اجرایی شد؛

افزودن یک تکنولوژی پیشرفته به سامانه فروش بلیت تئاتر

افزودن یک تکنولوژی پیشرفته به سامانه فروش بلیت تئاتر
مدیر سامانه بلیت‌فروشی تیوال گفت: در این مدت که میزان اجراهای نمایش‌ها خیلی پایین بود و کنسرتی هم اجرا نمی‌شد، تلاش کردیم امکانات فنی سایتمان را بالا ببریم، مثلا یک تکنولوژی جدید به بخش تئاتر اضافه کردیم تا سامانه‌های دیگر نیز با تیوال در حوزه تئاتر ارتباط بگیرند.
کد خبر : 826395

محمد امرآبادی مدیر سامانه بلیت‌فروشی تیوال در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا عنوان کرد: در حال حاضر شرایط اجرای نمایش‌ها و تبلیغات آنها در سایت تیوال بهتر از چند ماه گذشته که دوره اغتشاشات تازه شروع شده بود، است اما هنوز هم با شرایط ایده آل فاصله زیاد داریم.

وی در ادامه افزود: تیوال در این مدت بیکار نبود، بلکه امکانات جدیدی به واسطه مشغله کمتری که داشتیم،‌ ایجاد شد مثل اینکه ظاهر سایت را ارتقا دادیم و به کیفیت آن افزودیم و هم اینکه در بخش نظردهی امتیازات مردم و همینطور مخاطبان به خوبی مشخص هستند که مثلا چه کسی نظر داده و بلیت خریده است.

امرآبادی درباره تکنولوژی پیشرفته‌ای که به تیوال اضافه شده گفت: در حال حاضر چند شریک قدرتمند مثل سینماتیکت به شبکه تیوال وصل شدند و آنها هم می‌توانند مشتری برای تئاتر داشته باشند. مثل حوزه‌های سینمایی که در عرصه‌های مختلف به این تکنولوژی مجهز هستند.

مدیر سامانه بلیت فروشی تیوال درباره اینکه کارهای تئاتر فجر امسال در تیوال نمایش داده نمی‌شود و بلیت فروشی‌اش از این طریق صورت نگرفته، گفت:‌ما هر سال امکانات ویژه ای برای تئاتر فجر قائل می‌شدیم مثل اینکه کارها و کلا جشنواره را رایگان حمایت می‌کردیم، اما امسال به خاطر شرایط سختی که داریم، ممکن بود نیروهایمان به خاطر همین شرایط در معرض تعدیل قرار بگیرند، از این رو تصمیم بر این شد بلیت رایگان در اختیار جشنواره نباشد، آنها هم به همین دلیل سامانه را تغییر دادند و گویا گیشه ۷ این کار را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته