دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جشنواره نمایش‌های بی‌کلام در دانشگاه آزاد اسلامی+ متن فراخوان و شرایط حضور

چهارمین دوره جشنواره نمایش های بی‌کلام به همت گروه نمایش دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر : 463499
1364.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی جشنواره نمایش های بی کلام، چهارمین دوره جشنواره نمایش های «بی کلام» به دبیری حامد شفیع خواه و به همت گروه نمایش دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در دو بخش صحنه ای و محیطی از دهم تا چهاردهم اسفند ماه 98 برگزار می شود.


در این دوره از جشنواره، تمامی دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که در حال تحصیل هستند، امکان حضور دارند. دانشجویان می توانند با مراجعه به دبیر خانه جشنواره در دانشکده هنر دلنشگاه تهران مرکز واقع در سوهانک نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اقدام نمایند.


تمامی انواع نمایش های بی کلام امکان اجرا در جشنواره را دارند. انتخاب موضوع نمایش ها آزاد است و  موضوعات مرتبط با ارزشهای ایرانی اسلامی، دفاع مقدس، آئین های نمایشی ایرانی و ترویج ارزشهای اخلاقی در اولویت خواهند بود.


مدت زمان اجراها نیز  باید بین پانزده تا سی دقیقه باشد.


متقاضیان جهت ثبت نام و اطلاع از سایر شرایط می توانند سه نسخه از طرح یا نمایش نامۀ خود را به همراه تصویر کارت دانشجویی از طریق ایمیل: bikalaamfestival@gmail.com ارسال یا به صورت حضوری در ایام کاری هفته( شنبه تا چهارشنبه ) از ساعت 8 الی 16 به دبیر خانه جشنواه به ادرس سوهانک، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی ساختمان شماره 5 دانشکده هنر گروه نمایش تحویل دهند.


 مهلت ارسال متن و طرح اجرا تا روز 23 دی و زمان اعلام متون پذیرفته شده بیست و چهارم دی ماه خواهد بود.


انتخاب نهایی آثار در روزهای 26  و 27 بهمن رقم میخورد و در نهیات جشنواره نیز از دهم تا چهاردهم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.


 انتهای پیام/4104/


4/


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته