گرهگشایی از مشکلات مردم، رویکرد سفرهای دولت سیزدهم است
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، سیدعباس حسینی معاون امور بانکی، بیمهای و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی این اداره کل در یزد افزود: پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم در حوزههای مختلف اقتصادی؛ اعم از مسایل بانکی و بیمه ای، مالیاتی، گمرکی، بازار سرمایه، تسهیل کسب و کار و نظایر از وظایف مدیران اقتصادی است و مدیران اقتصادی در استانها به جد این موضوعات را پیگیری میکنند.
نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به یزد اظهار کرد: در این راستا، میز ارتباطات مردمی دستگاههای استانی تابعه وزارت اقتصاد تشکیل شده و مدیران حوزههای مختلف در مدت سه روز پاسخگوی مردم خواهند بود.
وی سفرهای استانی هیات دولت و برپایی میز ارتباطات مردمی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم عنوان کرد و بر توجه مدیران و مسئولان به این مهم تاکید کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز گفت: شهروندان میتوانند روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ با رعایت پروتکلهای بهداشتی به این نهاد به نشانی میدان امام حسین (ع) واقع در بلوار حمیدیا مراجعه کنند.
محمد دهقان منشادی افزود: مسئولان واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی و معدنی استان میتوانند مسایل و مشکل خود را به صورت حضوری یا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ با نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاههای استانی این وزارتخانه در یزد در میان بگذارند.
وی خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید پاسخگوی مردم باشیم و در این راستا، ایجاد روحیه امیدآفرینی به مردم به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش کنیم.
مدیران و مسئولان دستگاههای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در یزد شامل امور مالیاتی، اموال تملیکی، گمرک، شورای هماهنگی بانکها و بیمه ها، بورس منطقه ای، سهام عدالت و سرمایه گذاری در میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس جمهوری حضور دارند.
دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به یزد انجام میشود.
انتهای پیام/