دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1401 - 13:51
وزیر ارشاد به آنا خبر داد؛

شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر» دو هفته آینده ابلاغ می‌شود

شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر» دو هفته آینده ابلاغ می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر» دو هفته آینده از طرف شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.
کد خبر : 824611

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا درباره زمان اجرای شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر» که مصوبه جدیده شورای هنر است، گفت: این طرح اکنون مصوب شده است و ان شاالله ظرف دو هفته آینده از طرف شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: حمایت از جریان‌های آموزشی اصیل مطابق با نظام سنتی و مورد تحسین از مهمترین اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید به شمار می‌رود و در همین راستا، تصویب شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر»، اقدام مهم و اساسی در نظام آموزشی کشور به شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: از آنجا که شیوه‌های آموزشی در رشته‌های هنری نسبت به روش‌های مرسوم آموزش در سایر رشته‌های دانشگاهی، از فضای متفاوتی برخوردار است، اجرای صحیح شیوه نامه‌هایی، چون «نظام استاد شاگردی» در آموزش‌های هنری می‌تواند اتفاقات بزرگی در این خصوص رقم زند و اجرای دقیق آزمایشی این شیوه نامه در گام نخست اهمیت خاصی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته