دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1401 - 16:05
رئیس دانشگاه آزاد شاهرود:

قدرت جمهوری اسلامی ایران منطقه را از وجود شیاطین پاک کرد

قدرت جمهوری اسلامی ایران منطقه را از وجود شیاطین پاک کرد
اسمعیل علی‌بیکی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران و همکاری بسیج مردمی عراق باعث شد منطقه از وجود شیاطین پاک شود.
کد خبر : 823689

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شاهرود، اسمعیل علی‌بیکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در جمع اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با تأکید بر اینکه اگر به سراغ دشمنان نمی‌رفتیم، آنها می‌آمدند، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران و همکاری بسیج مردمی عراق باعث شد منطقه از وجود شیاطین پاک شود و امروز شاهدیم که بدنه‌ای ضعیف از آن نیروی تا دندان مسلح بیشتر نمانده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به طرق مختلفی در فکر براندازی نظام است، افزود: خیلی‌ها اعتقاد داشتند که نباید ایران به عراق و سوریه نیرو می‌فرستاد و اصولاً چرا باید در کشور‌های دیگر دخالت مستشاری و نظامی داشته باشیم؟ اما این سیاست نظام بود که خارج از مرز‌های خود به دفاع از منافع کشور و ساحت مقدس اهل‌البیت(س) بپردازد تا جنگ به داخل ایران کشیده نشود و به تبع آن باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و بیان کرد: واقعاً نمی‌توان وصف چنین سرداری را به راحتی بجا آورد. کسی که در عمل پیرو ولایت بود و از کیان این مرزوبوم و اهل‌بیت دفاع کرد.

علی‌بیکی گفت: آمریکای جنایتکار همواره و در همه حال به دنبال حذف چهره‌های نامدار ایران اسلامی بوده و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت؛ چراکه پیشرفت ایران منجر به پسرفت آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته