دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همرزم حاج قاسم مطرح کرد؛

«شهید سلیمانی» الگوی اقتصاد مقاومتی در جبهه‌های جنگ بود

«شهید سلیمانی» الگوی اقتصاد مقاومتی در جبهه‌های جنگ بود
سردار سرتیپ ابوالقاسم علی‌نژاد از همرزمان سردار شهید سلیمانی درباره ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم و خاطراتش گفت.
کد خبر : 822978

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ ابوالقاسم علی‌نژاد از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های اخلاقی ایشان و فعالیت‌هایشان در ایران و سوریه گفت.

براساس این گزارش، سردار علی‌نژاد عنوان کرد: حاج قاسم مردی با تمام ابعاد جامع بود، حس نوع دوستی و وطن دوستی ایشان فراتر از تصور بود، او هم مردم ایران را متعلق به خودش می‌دانست و از اینکه سرباز و فدایی مردم ایران زمین باشد، از هیچ چیز دریغ نداشت به همین خاطر همه زندگی را وقف مظلومین کرد.

وی در ادامه توضیح داد: براساس راهبردی که در خط رهبری دنبال می‌کرد، ناراحتی مردم ناراحتی خودش و خوشحالی مردم خوشحالی او بود. حتی خاطرم است در زمانی که در یک حمله پیروز شدند، غنایم داعش به دستشان افتاد و از یک کارگاه چرخ‌های خیاطی دریافت شد، ایشان همه را به حلب منتقل کرد، تا هم شغلی برای مردم باشد و هم لباس رزمندگان دوخته شود و به درستی این همان معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید براینکه حاج قاسم نه تنها بهترین فرمانده بلکه بهترین سناریو نویس نقش برآب کردن نقشه‌های دشمنان بود، گفت: او ایران را قوی و مقتدر کرد و در عین حال سیاستمداری برجسته بود. من چهار سال وابسته نظامی ایشان در سوریه بودم، روس‌ها احترام زیادی برای او قائل بودند و برخی فرماندهانشان می‌گفتند که در طول عمرشان انسانی به وارستگی او ندیده‌اند، حتی تلاش فراوان داشتند که از او ملاقات بگیرند.

وی در پایان حرف دلی به حاج قاسم زد و تصریح کرد: حرف دل من حرف حاج قاسم است که وقتی دوستانشان شهید می‌شدند، می‌گفتند من از قافله جا ماندم و از خانواده شهدا می‌خواستند برای شهادتشان دعا کنند. من هم در فراغ حاج قاسم می‌گویم که برایم دعا کند به شهدا و ایشان بپیوندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته