دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1401 - 15:58
آنا گزارش می‌دهد؛

آیا کلاه پیمانکاران بر سر رانندگان سرویس مدارس می‌رود؟

بعد از ۲ هفته تعطیلی مدارس، امروز ۳ دی ماه شاهد بازگشایی مدارس بودیم که رانندگان سرویس مدارس را با چالش مواجه کرد.
کد خبر : 821941

حمیدرضا فتحی -- به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه جامعه خبرگزاری آنا، امروز ۳ دی ماه بعد از ۲ هفته تعطیلی به خاطر آلودگی هوا شاهد بازگشایی دوباره مدارس در سطح شهر تهران بودیم که این بازگشایی در این روز برفی رانندگان سرویس مدارس را با چالش مواجه کرد؛ چالشی که شاید خستگی را بر تن آن‌ها گذاشت.

طی گفت‌ وگو و تماس‌هایی که با رانندگان سرویس مدارس در برخی مناطق تهران نظیر ۱۴ و ۱۵ داشتیم، نسبت به اظهارات پیمانکاران سرویس مدارس ناراضی بودند، چراکه قرار است طبق گفته پیمانکاران حقوق این ماه این افراد به صورت ناقص و با کسر ۲ هفته تعطیلی پرداخت شود و این موضوع را به عنوان ابلاغ آموزش و پرورش مطرح می‌کنند که قرار است به خانواده‌ها برگشت داده شود.

در همین راستا به سراغ اداره آموزش و پرورش شهر تهران رفتیم تا موضوع را از طریق این افراد جویا شویم که با صراحت کامل، این موضوع از سوی آموزش و پرورش شهر تهران رد شد و اعلام کردند که حقوق رانندگان باید به صورت کامل پرداخت شود.

آموزش و پرورش که در این زمینه اقدامی انجام نداده بود، اعلام کرد که رانندگان می‌توانند در صورت بروز چنین اتفاقی به اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: سرویس مدارس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته