دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1401 - 14:44
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد تهران تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای ملتهب روانی جامعه

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای ملتهب روانی جامعه
حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی عنوان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای سعی در ملتهب کردن جو روانی جامعه دارد؛بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر : 816994

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از رودهن، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی در کارگاه «جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: مقام معظم رهبری بنا به ضروریات و اقتضای زمان بر جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند و دانشگاه در سنگر اول این جهاد است.

وی افزود: جهاد دو ویژگی اصلی دارد که عبارتند از جهد و تلاش بی‌وقفه و دوم مقابله با دشمن، اغتشاشات اخیر کشور نیازمند روشنگری است و ابهاماتی که دشمن با دسیسه طرح می‌کند باید برملا شود؛ چراکه دشمن در پی تحریف و شبهه‌افکنی در جامعه است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: خداوند متعال هم در قرآن می فرماید که ما پیامبران خود را برای تبیین و روشنگری فرستاده‌ایم و دشمن با رخنه در مسائل فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ابزار رسانه‌ای سعی در ملتهب کردن جو روانی جامعه دارد؛ بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

جلیلی افزود: جایگاه ما در مقایسه با سال ۱۳۵۷ ارتقای زیادی پیدا کرده و عدم بیان دستاوردها خساراتی را به بار آورده است.

وی عنوان کرد: دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و ... را شامل می‌شود؛ اما جهادی که حضرت آقا به‌طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اضافه کرد: ظرفیت استادان ویژه‌ است و دولت باید از نظر استادان دانشگاه بیشتر استفاده کند.

جلیلی با اشاره به جهش رشد علمی کشور نسبت به دنیا گفت: ابرقدرت‌ها با ظهور یک قدرت جدید که مبنای حکومت آن دینی است مشکل دارند و ترس از این دارند که سایر کشورهای دنیا با الگوبرداری از انقلاب اسلامی مستقل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته