دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1401 - 09:06
با حکم دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد

انتصاب سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ سرپرستان ۳ واحد دانشگاهی این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 814877

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، رضا یوسفی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، سیدمحمدحسین رضوی دهکردی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن و رضا عباسی بختیاری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه منصوب کرد.

در متن احکام طهرانچی خطاب به سرپرستان جدید آمده است: از شما انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

به گزارش آنا، رضا یوسفی با مدرک دکتری مهندسی برق و مرتبه علمی دانشیار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بوده است.

سیدمحمدحسین رضوی دهکردی نیز با مدرک دکتری تخصصی مهندسی هوافضا، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد است.

رضا عباسی بختیاری هم دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران است که سوابق اجرایی ازجمله معاون پژوهش و فناوری واحد تیران، معاون مالی و اداری واحد نطنز و سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته