دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1401 - 15:04
با افزایش مبتلایان به کرونا

چین بار دیگر قرنطینه می‌شود

چین بار دیگر قرنطینه می‌شود
با افزایش مبتلایان به کرونا در چین، شهرهای مختلف این کشور بار دیگر قرنطینه می‌شوند.
کد خبر : 814560

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، اقدامات کنترل کووید-19 چین ممکن است با ادامه همه‌گیری بیشتر تغییر کند.

مقامات چین، یک روز پس از اعلامیه‌های غافلگیرکننده برای کاهش تأثیرات شدید کنترل کرونا تاکید کردند، چین به تنظیم دقیق اقدامات خود برای کنترل پاندمی ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند تا مبتلایان و موارد علائم دار را که اکنون به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یافتند، به حداقل برساند.

چین روز جمع، 20 اقدام پیشگیری و کنترل را برای بهینه‌سازی بیشتر واکنش به کووید-19 اعلام کرد که منجر به یک دوره قرنطینه مجدد برای افراد می‌شود.

وانگ لیپینگ، یک محقق در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین در نشست خبری که در این زمینه برگزار شد اظهار داشت: «از آنجایی که انواع ویروس‌های جدید در حال ظهور هستند و دانش ما در مورد این بیماری عمیق‌تر می‌شود و وضعیت همه‌گیری هم در داخل و هم در خارج از کشور تغییر می‌کند، اقدامات قرنطینه به منظور کنترل بهتر شرایط پاندمی ادامه پیدا می‌کند».

وی ادامه داد: این اقدامات مبتنی بر «ویژگی‌های جدید ویروس» و «شواهد آماری جمع‌آوری‌شده از کارهای کنترلی در دنیای واقعی» است.

لی هایچائو، معاون کمیسیون ملی بهداشت (NHC) نیز در این نشست خبری گفت که این اقدامات تنگناها از جمله کمبود اتاق‌های قرنطینه و کادر درمانی لازم را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته