دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد آذربایجان غربی:

فلسفه گزینش، انتخاب بهترین‌ها برای خدمتگزاری به مردم است

فلسفه گزینش، انتخاب بهترین‌ها برای خدمتگزاری به مردم است
مهدی زواری گفت: فلسفه گزینش، انتخاب بهترین‌ها برای خدمتگزاری به مردم در هر سازمان بوده و این مهم در دانشگاه از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.
کد خبر : 814210

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ارومیه، مهدی زواری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی از خدمات امید نیکنام قدردانی و صمد کرمی را به‌عنوان مدیر جدید گزینش این دانشگاه و واحد ارومیه معرفی و با اشاره به ضرورت گزینش در دانشگاه اظهار کرد: فلسفه گزینش، انتخاب بهترین‌ها جهت خدمتگزاری به مردم در هر سازمان بوده و این مهم در دانشگاه از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

وی افزود:  نظام گزینش بعد از تکامل و توسعه خود در نظام اداری به‌عنوان نهادی ارزشی احیا و مستحکم شده تا رویکردی کاملاً علمی، متعادل و منطبق با نیاز‌های واقعی جامعه اداری به وظایف خطیر خود که سالم‌سازی و صیانت از سلامت نظام اداری و مدیریتی کشور است، بپردازد.

**درک عظمت خدا زمینه رشد فردی و اجتماعی می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز با بیان داستانی از حضرت سلیمان(ع) گفت: در یکی از مسافرت‌های این پیامبر الهی، عبورشان به سرزمین مورچگان افتاد که رئیس مورچه‌ها با دیدن لشکر حضرت سلیمان به سایر مورچه‌ها دستور داد که به خانه‌های خود پناه ببرند. بعد از اینکه حضرت سلیمان متوجه ماجرا شد و دلیل ترساندن سایر مورچه‌ها را از رئیس آنها جویا شد، رئیس مورچه‌ها پاسخ داد منظور من این بود که آنها عظمت و شوکت تو را مشاهده نکنند تا خود را در مقابل تو حقیر پندارند و ناسپاسی به درگاه خداوند آغاز کنند.

حجت‌الاسلام سجاد بیگی اضافه کرد: درک عظمت خدا و حقارت خویش در برابر او، زمینه رشد فردی و اجتماعی بوده و ضروری است در همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها، انسان به ضعف خود در برابر خداوند متعال پی ببرد.

**گزینش، کشف استعداد‌ها و انسان‌های برتر است 

معاون نظارت، ارزشیابی و برنامه‌ریزی مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به حساسیت جایگاه گزینش در ادارات عنوان کرد: گزینش کشف استعداد‌ها و انسان‌های برتر است تا شایسته‌سالاری به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد.

عباس اسدی با قدردانی از تلاش امید نیکنام در زمان تصدی مسئولیت گزینش دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: آذربایجان غربی از استان‌های پیشرو در جذب و تبدیل وضعیت کارکنان بوده است و امیدواریم این روند فعالیت نیز حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته