دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1401 - 15:43
کارشکنی آمریکایی‌ها تکرار می‌شود؟

ویزای کشتی‌گیران برای حضور در جهانی صادر می‌شود؟

ویزای کشتی‌گیران برای حضور در جهانی صادر می‌شود؟
تیم ملی کشتی کشورمان دهه دوم آذرماه باید در مسابقات جام جهانی در آمریکا به میدان بروند و از همین حالا بحث صدور وزیرا و کارشکنی آمریکایی‌ها به میان آمده است.
کد خبر : 812263

ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره مسابقات جام جهانی کشتی به میزبانی آمریکا و صدور ویزا برای ملی‌پوشان گفت: طبق روال، کار‌ها جهت حضور کشتی‌گیران در مسابقات جام جهانی در حال انجام است و مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون پیگیر موضوع ویزای کشتی‌گیران است. البته هنوز اعلام نشده که چه زمانی برای صدور ویزا سفارت به ما وقت می‌دهد. با این حال به صورت جدی از سوی فدراسیون پیگیر ویزای ملی‌پوشان هستیم. با این حال تیم آمادگی دارد تا با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کند و هم برای صدور ویزا هم اقدام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: این مسابقات در دهه دوم آذرماه برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها تیم‌های آمریکا، ژاپن، گرجستان و مغلوستان و ایران به علاوه منتخبان برتر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. هر کدام از این تیم‌ها به خصوص ایران که یکی از قدرت‌های برتر کشتی دنیاست در مسابقات غایب باشد جذابیت مسابقه کاهش پیدا می‌کند. این موضوع را خود آمریکایی هم می‌دانند و در نهایت امیدوارم همه تیم‌ها بدون مشکل در این مسابقات شرکت کنند.

به گزارش آنا، تیم ملی کشتی در آذرماه در مسابقات جام جهانی به میزبانی آمریکا حضور پیدا می‌کند. پیش از این تیم ملی کشتی آزاد در بهمن‌ماه سال گذشته به دعوت از آمریکا قرار بود بازی دوستانه در تگزاس داشته باشند، اما به دلیل کارشکنی آمریکا صدور ویزای آن‌ها محقق نشد و کشتی‌گیران در این مسابقات شرکت نکردند. حالا زمزمه‌هایی مبنی بر عدم صدور وزیرا و کارشکنی آمریکا به میان آمده است. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی با تیم را در این مسابقات ندارد، او سال گذشته اعلام کرده بود اگر آمریکایی ویزای یک نفر از اهالی کشتی را صادر نکند به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب