دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخوندی مطرح کرد؛

کیفی‌سازی برنامه‌ ستادهای شاهد و ایثارگر مطابق با سند تحول و تعالی دانشگاه

کیفی‌سازی برنامه‌ ستادهای شاهد و ایثارگر مطابق با سند تحول و تعالی دانشگاه
مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از کیفی‌سازی برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگران مطابق با سند تحول و تعالی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 810204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز حبیب الله آخوندی در نشست تخصصی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: کیفی سازی برنامه‌های شاهد و ایثارگران مطابق با سند تحول و تعالی دانشگاه با هدف رشد علمی و افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان جامعه هدف در اولویت وظایف سازمانی ما قرار دارد.

آخوندی با اشاره به شروع سالتحصیلی جدید در دانشگاه بعد از دو سال تحصیل بر مبنای آموزش برخط، حضور دانشجویان در دانشگاه را فرصت مناسب و مغتنمی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با کارگاهها، آزمایشگاه‌ها و اساتید و فضای دانشگاه برشمرد و تاکید کرد: امور شاهد و ایثارگران بایستی از این موقعیت در راستای توان افزایی دانشجویان جامعه هدف خود همچنین کیفی سازی برنامه‌های ابلاغی دانشگاه که براساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده برای رشد علمی و بالا بردن میزان رضایتمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر و خانواده آن‌ها نهایت استفاده را بکند.

آخوندی با اشاره به برنامه‌های ابلاغی سالتحصیلی جدید از سوی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه، بر فعال نمودن بیش از پیش فعالیت‌های دانشجویی، فرهنگی، آموزشی و صنفی جامعه هدف، در قالب کانون‌های دانشجویی ایثار تاکید و تلاش مضاعف برای حضور فعال‌تر دانشجویان نخبه و ممتاز شاهد و ایثارگران دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را در جشنواره جایزه ملی ایثار خواستار شد.

وی در ادامه با بیان موضع انقلابی، روشن و ارزشی دانشگاه آزاد اسلامی در قبال مسائل اخیر کشور، تلاش برای تبیین و اقناع دانشگاهیان بویژه قشر فرهیخته‌ی دانشجو را راهکاری موثر و ضروری دانسته، گفت: جنگ ترکیبی براه انداخته شده توسط دشمنان ایران اسلامی و نقش رسانه‌های منافق، معاند و ضد انقلاب در بروز آشوب‌های اخیر، نتیجه مستاصل ماندن استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در مقابل پیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کیفی‌سازی برنامه‌ ستادهای شاهد و ایثارگر مطابق با سند تحول و تعالی دانشگاه

وی افزود: در این جنگ رسانه‌ای تمام عیار بین المللی که داعیه داران حقوق بشر آن را بازی گردانی می‌کنند و دیوانه وار برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری مانند ترور، کشته سازی، شایعه، دروغ پراکنی و وارونه جلوه دادن مسائل بدون توجه به جان و مال و حقوق ملت عزیز ایران، استفاده می‌کنند، تبیین هوشمندانه و مستند با منطق و عقلانیت و سوق دادن تفکر جوانان دانشگاهی به مطالعه تاریخ معاصر ایران و جنایت‌های منافقین، گروهک‌ها و استعمارگران در قبال مردم عزیز ایران می‌تواند بسیار راه گشا و موثر باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند و مزدور فقط بدنبال مطامع و منافع خود بوده و ایران و ایرانی برایشان اهمیتی ندارد افزود: واقعیت‌ها و حقایق موجود در مسائل اخیر کشور را می‌بایست از طریق روشنگری بیشتر و آگاه سازی عمیق‌تر دانشگاهیان، دنبال کرد چراکه تبیین واقعیت‌ها یک استراتژی مناسبی است که با این روش می‌توان عقلانیت را جایگزین هیجانات لحظه‌ای و تصمیم‌های غیر منطقی کرد.

وی ادامه داد: بازخوانی تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب اسلامی، بویژه مستندات دوران هشت سال دفاع مقدس، نمونه‌ای از منابع بسیار روشن و در دسترسی است که مطالعه و ارجاع تفکر دانشگاهیان برای غوص در این اسناد و مدارک منتج به شناخت سره از ناسره و خنثی سازی اهداف دشمنان قسم خورده، فسیل‌های نفاق و خودباختگان غفلت زده داخلی و خارجی می‌شود. 

نشست تخصصی مدیران و مسئولان امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به میزبانی واحد تبریز در تالار شمس تبریزی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب