دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش آنا از تغییرات احتمالی در مدیریت سرخ‌ها

صندلی درویش هم لرزان شد/ رونمایی از یک گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس

صندلی درویش هم لرزان شد  رونمایی از یک گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس
با توجه به تغییر مدیرعامل در باشگاه استقلال برخی گمانه زنی ها بر این است که مدیریت باشگاه پرسپولیس هم دچار تغییر می شود.
کد خبر : 809553

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تغییر ناگهانی مدیریت باشگاه استقلال که شب گذشته رقم خورد به اهالی فوتبال به خصوص علاقه مندان تیم استقلال شوک وارد کرد و بعد از برکناری مصطفی آجورلو و انتصاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال، گمانه زنی ها برای پرسپولیس هم آغاز شد.

البته شایعات در مورد تغییرات مدیریت سرخابی ها مربوط به دیروز نیست و از تقریبا 10 روز قبل اخباری مبنی بر این تغییرات به گوش می رسید با این حال وزارت ورزش موضع رسمی به این شایعات نگرفت و تنها افراد داخل دو باشگاه شایعات را رد کردند. حتی رضا درویش در گفت‌و‌گویی که با خبرگزاری آنا داشت شایعه جدایی و استعفای خود را رد کرد(لینک مصاحبه)

امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می شود و به همین دلیل گمانه زنی ها به این سمت است که محوریت جلسه مربوط به برکناری یا ابقای رضا درویش است.ماجرای تشکیل هیات مدیره پرسپولیس هم مربوط به لغو این جلسه در هفته گذشته بر می گردد. این نشست قرار بود روز گذشته برگزار شود اما به دلیل گرفتاری کاری حسین شهریاری رئیس هیات مدیره این باشگاه به امروز موکول شده است.

پیگیری های خبرنگار آنا  از وزارت ورزش و جوانان حکایت از این دارد که موقعیت رضا درویش هم در باشگاه پرسپولیس محکم نیست اما ظاهرا فعلا وزارت ورزش به جمع بندی نهایی برای تغییرات نرسیده است. البته اینکه هر لحظه ممکن است اتفاقاتی جدید در راه باشد چندان عجیب  نیست اما تا لحظه انتشار این گزارش گزینه مورد فردی برای مدیرعاملی پرسپولیس مشخص نشده است.

تنها گزینه جدی برای تغییرات در این باشگاه حسین شهریاری است که طبق پیگیری ها وی مدیرعامل شرکت سایپا آذین است و اگر بخواهد مدیریت باشگاه پرسپولیس را قبول کند باید از سمت خود استعفا دهد و مشخص نیست شهریاری حاضر باشد چنین کاری انجام دهد.

پرسپولیس فعلا در صدر جدول است و برخلاف برخی اخباری که از باشگاه استقلال و مشکلات زمان مدیریت آجورلو به گوش می رسد در مورد رقیب سنتی استقلال چنین اخباری وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته