دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همه درخواست‌های گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس در نشست هیات مدیره/ درویش ماندنی شد

همه درخواست‌های گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس در نشست هیات مدیره  درویش ماندنی شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست اعضای هیات مدیره این باشگاه مشکلاتش را با آنها در میان گذاشت.
کد خبر : 809648

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی در این جلسه حضور داشت.

در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون تغییرات در پرسپولیس مطرح شده بود اما خبری از تغییرات و برکناری درویش نبود و مدیرعامل پرسپولیس برنامه‌های خود را در حضور دیگر مدیران این باشگاه برای ادامه کار ارئه کرد.

در نشست امروز گل‌محمدی ابتدا خواستار یک زمین چمن مناسب از مدیران این باشگاه شد. با توجه به اینکه ورزشگاه نفت تهرانسر به تازگی در اختیار پرسپولیس قرار گرفته اما قرار است فقط هفته ای 2 روز از این زمین استفاده شود به همین علت گل‌محمدی اعلام کرد زمین ورزشگاه کاظمی اصلا مناسب نیست و نیاز به یک زمین تمرین خوب برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی دارد.

دومین خواسته گل محمدی روشن شدن وضعیت مالی بازیکنان است. تعداد زیادی از بازیکنان بین 15 تا 28 درصد از آپشن های فصل گذشته خود را طلب دارند و امسال هم فقط 20 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. به همین دلیل گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواست تا وضعیت پرداختی به بازیکنان مشخص شود.

وی همچنین بحث جریمه 10درصدی بازیکنان به خاطر حذف از جام حذفی در فصل گذشته مقابل آلومینیوم را مطرح کرد که مقرر شد این مساله توسط اعضای هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته