دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 17:00
در دیدار سلطانی فر و وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان تاکید شد؛

برگزاری تورهای تلفیقی و افزایش مبادلات صنایع دستی بین ایران و آذربایجان

در دیدار مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ابوالفضل گارایف وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان بر برگزاری تورهای تلفیقی و افزایش مبادلات صنایع دستی بین دو کشور تأکید شد.
کد خبر : 80574

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از میراث آریا، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به منظور شرکت در هفتمین مجمع جهانی سازمان ملل متحد برای اتحاد تمدن به شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان سفر کرده است، در دیدار با ابوالفضل گارایف وزیر فرهنگ و گردشگری این کشور، اراده هر دو دولت را در توسعه روابط همه جانبه مصمم ارزیابی کرد.


در این دیدار دو طرف بر همکاری در زمینه مرمت و حفظ آثار تاریخی عراق و سوریه تاکید کردند.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ملاقات های صورت گرفته بین مسئولین دو کشور را مصداق عزم جدی ایران و جمهوری آذربایجان برای افزایش روابط دانست و یادآور شد: برگزاری تورهای تلفیقی ایران و آذربایجان یکی از فرصتهای خوب همکاری برای هر دو کشور است.


همچنین در این دیدار معاون رئیس جمهور از وجود فضا و شرایط مساعد برای حضور سرمایه گذاران کشور آذربایجان در بخش هتلسازی در کشورمان خبر داد و تصریح کرد: تسهیل روادید بین دو کشور و برگزاری روزهای فرهنگی ایران و آذربایجان از دیگر زمینه های همکاری است.


در ادامه این دیدار دو طرف با اشاره بر توسعه همکاری ها در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری، افزایش مبادلات صنایع دستی را مورد تاکید قرار دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب