دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 14:58
- چین

جام‌جهانی تیراندازی با کمان/ حذف کمانداران ایران در مرحله مقدماتی میکس

در نخستین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان در بخش ریکرو و کامپوند انفرادی و میکس به مصاف حریفان خود رفتند.
کد خبر : 80497

به گزارش گروه ورزشی آنا، در نخستین روز از مرحله اول مسابقات‌ جام‌جهانی تیراندازی با کمان سال 2016 در شانگ‌های چین، کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی ریکرو زنان و کامپوند مردان به مصاف حریفان خود رفتند.


در بخش مقدماتی ریکرو زنان زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان و مریم محمودی سرشت با 641، 620، 560 و 440 امتیاز به ترتیب در رده‌های چهل و دوم، شصت و پنجم،هشتاد و نهم و نود پنجم قرار گرفتند. در این بخش 95 کماندار حضور دارند.


زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان و مریم محمودی باید در نخستین دور از مرحله حذفی به ترتیب با حریفانی از ترکیه، استرالیا، انگلیس و مکزیک رو به رو شدند.تیم ریکرو زنان نیز در بین 23 تیم بیست و یکم شد و از صعود به مرحله حذفی باز ماند.


در بخش کامپوند مردان نیز امید طاهری، مجید قیدی واسماعیل عبادی در بین 79 کماندار به ترتیب با 700، 695 و 694 امتیاز در رده‌های سی‌ و هفتم، چهل و هشتم و پنجاه ایستادند.در مرحله حذفی این مسابقات طاهری باید با کمانداری از تایلند روبه‌رو شود، قیدی به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت و عبادی با کماندار استرالیا دیدار می‌کند.


تیم کامپوند مردان نیز در بین 16 تیم دهم شد و باید در مرحله حذفی این رقابت‌ها با تیم هندوستان دیدار کند.در بخش میکس نیز تیم ریکرو در بین 25 تیم بیست و دوم و تیم کامپوند هجدهم شدند و از صعود به مرحله حذفی باز ماندند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ریکرو کمانداران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته