دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگوی حسینی با آنا مطرح شد؛

دختر طلایی وزنه‌بردار منافاتی بین دانشجو بودن و ورزشکاری نمی‌بیند+فیلم

دختر طلایی وزنه‌بردار منافاتی بین دانشجو بودن و ورزشکاری نمی‌بیند+فیلم
عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در مقطع دکتری فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تهران تحصیل می‌کند، گفت: منافاتی بین دانشجوی تحصیلات تکمیلی بودن و انجام ورزش حرفه‌ای نمی‌بینم.
کد خبر : 803826

سیده الهام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه در مقطع دکتری فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تهران تحصیل می‌کند، گفت: منافاتی بین دانشجو بودن در سطح تحصیلات عالی و ورزشکار حرفه‌ای نمی‌بینم.

وی افزود: تحصیل و ورزش هر دوی‌شان برایم از اهمیت یکسان برخوردار بود و به این دلیل که تحصیلاتم مرتبط با ورزش است خیلی برایم مهم بود هر دو را باهم پیش ببرم هرچند که کار آسانی نبود.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مسابقات و حضور در اردو‌ها باعث شده که کار‌های دفاع از پایان‌نامه‌اش به تعویق بیفتد گفت: همین‌که وارد این مقطع شدم برایم ارزشمند بود.

وی به دانشجویان و دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های ورزشی هم‌زمان با تحصیل هستند توصیه کرد و افزود: با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان ورزش و درس را باهم به‌پیش برد هرچند که ورزش قهرمانی، فارغ‌التحصیلی را کمی طولانی‌تر می‌کند، اما می‌توان هر دو را باهم جلو برد.

گفتنی است، سید الهام حسینی با مهار وزنه‌های ۹۵ و ۱۰۰ کیلوگرم، مدال طلای یک‌ضرب وزنه‌برداری کشور‌های اسلامی، را کسب کرد و تاریخ‌ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته در یک رقابت بین‌المللی است.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته