دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1401 - 09:17
ساعدی عنوان کرد؛

ارائه وام با کارمزد پایین برای رفع دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه

ارائه وام با کارمزد پایین برای رفع دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه
رئیس شورای تخصصی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این دانشگاه، دانشجویان پس از اخذ وام با کارمزد بسیار پایین هیچ دغدغه‌ای بابت پرداخت شهریه نخواهند داشت.
کد خبر : 803654

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، رحمان ساعدی در نشستی با معاونان و مدیران کل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد دهاقان برگزار شد، گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و پرداخت وام با کارمزد بسیار پایین، دانشجویان این دانشگاه، هیچ دغدغه‌ای بابت پرداخت به موقع شهریه خود نخواهند داشت.

وی افزود: ماه‌های اخیر در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان عضو هیئت علمی و نیز غیر هیئت علمی استان اصفهان تغییرات مهمی اتفاق افتاد، پرداخت حقوق در استان چند ماهی است که در سیستم بانک رسالت پرداخت می‌شود، این فرآیند به نحوی بود که برای نخستین‌بار در کل کشور سیستم پرداخت حقوق دانشگاه‌های استان اصفهان توسط بانک رسالت به انجام رسید.

ساعدی ادامه داد: دغدغه مسئولان دانشگاه آزاد و نیز مسئولان استان، پرداخت به موقع حقوق تمام همکاران اعم از اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی است، طی توافقنامه‌ای که با بانک رسالت انجام شده، حرکت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به سمت و سویی است که علاوه بر پرداخت حقوق در استان توسط بانک رسالت، حساب دانشجویان نیز به بانک رسالت منتقل شود، این انتقال نیز کاری بسیار بزرگ است که واحد‌های دانشگاهی باید با گذاشتن وقت و کار شبانه‌روزی از بروز هرگونه مشکل و معضلی در این خصوص جلوگیری کنند.

رئیس شورای تخصصی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرآیند پرداخت وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباط آن با سامانه آموزشیار بیان کرد: تدبیر به این صورت است که در سامانه آموزشیار، پنل بانک رسالت پیش‌بینی و فعال شود و با افتتاح حساب دانشجویان در بانک رسالت و درخواست وام از طریق این پنل، تمام امور مربوط به وام دانشجویان از طریق این سامانه انجام شود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با این کار هیچ دغدغه و نگرانی بابت پرداخت شهریه نخواهند داشت و پس از اخذ وام با کارمزد بسیار پایین، اقساط وام را به بانک رسالت پرداخت خواهند کرد.

ساعدی با اشاره به پرداخت معوقات واحد‌های دانشگاهی بیان کرد: واحد‌های دانشگاهی استان موظف شده‌اند با هماهنگی استان و نیز سازمان مرکزی و با اخذ تدابیر خاص، تمامی معوقات خود را در بخش‌های مختلف به کارکنان و اعضای هیئت علمی واحد پرداخت کنند که چگونگی انجام آن طی بخشنامه‌هایی به واحد‌ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته