دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1401 - 10:34
حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد؛

لزوم نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در سرنوشت کشور

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد با توجه به پیشرفت‌های مختلف علمی و حرکت رو به رشد کشور لازم است استادان دانشگاه، دستاوردها و عملکرد انقلاب اسلامی را تبیین و در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر : 803185

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: امروز این دانشگاه با وجود استادان برجسته، زیرساخت‌های مناسب آموزشی، رفاهی، فرهنگی و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به یکی از مراکز مهم علمی و اثربخش در کشور تبدیل شده است.

محمودی به نقش و جایگاه قشر دانشگاهیان در جامعه اشاره کرد و افزود: بحمدالله شاهد حضور مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه هستیم که رسیدن به جایگاه واقعی علمی با هدایت‌های مدبرانه و دلسوزانه و نقش‌آفرینی عموم دانشگاهیان رقم می‌خورد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مشارکت مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های انقلابی دیار ۱۵ خرداد قدردانی و تأکید کرد با توجه به پیشرفت‌های مختلف علمی و حرکت رو به رشد کشور لازم است استادان دانشگاه، دستاوردها و عملکرد انقلاب اسلامی را تبیین و در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی کنند.

افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا هم بر جهاد تبیین دستاوردهای علمی توسط جامعه دانشگاهی تأکید کرد و گفت: وظیفه ماست تا توانمندی‌ها، توسعه‌ها، پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف کشور را برای جوانان بیان کرده و آنها را برای پیشتازی در مسیر پیشرفت عزتمندانه کشور تربیت کنیم.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب