دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 14:32

تصویب رشته‌های کامپیو‌تر نرم افزار و علوم باغبانی در مقطع کار‌شناسی ارشد واحد خوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از تصویب رشته‌های کامپیو‌تر نرم افزار و علوم باغبانی با گرایش گیاهان ادویه‌ای و دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی از مهرماه سال آتی خبر داد.
کد خبر : 7896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا لطفی یکی از شاخصه‌های توسعه هر واحد دانشگاهی را توسعه و ارتقاء رشته‌های تحصیلی ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با توجه به زیر ساخت‌های آموزشی و پتانسیل‌های موجود از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، با تصویب رشته‌های مورد نیاز منطقه تلاش می‌کند گام‌های موثری را در زمینه پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم داشته باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با اعلام اینکه این دانشگاه از مهرماه سال ۱۳۹۴ در رشته مهندسی نرم افزار کامپیو‌تر و علوم باغبانی در گرایش گیاهان ادویه‌ای و دارویی در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد که با تصویب این دو رشته تعداد رشته‌های تحصیلا ت تکمیلی این دانشگاه به عدد ۱۸ رسید.


لطفی تأکید کرد: با پیگیری‌های مجدانه همکاران در دانشگاه و مسئولان دلسوز شهرستان خوی، در تلاش هستیم با تصویب رشته‌های متعدد کاربردی و جذب استادان مجرب و کارآمد بیش از گذشته زمینه را برای تحصیل جوانان علاقه‌مند و مستعد منطقه در این واحد دانشگاهی فراهم کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد خوی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند در زمانهای اعلام شده از سوی سازمان سنجش به سایت www. azmoon. org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


دانشگاه آزاد خوی در سال ۱۳۶۴ در دو رشته تحصیلی ادبیات و معارف فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با رتبه الف دارای ۷۱۰۰ دانشجو با احتساب مرکز آموزشی قره ضیاءالدین و سما، ۱۰۰ رشته در مقاطع تحصیلی، ۱۴۵ عضو هیئت علمی و بیش از۷۴ هزار مترمربع فضای آموزشی، رفاهی و ورزشی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی این شهرستان خوی به مشتاقان علم ارائه خدمات می‌پردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته