دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1395 - 13:09
کوتاه از واحدهای صوفیان، نورآباد، کازرون، گیلان‌غرب، نی‌ریز، ابهر و سما رشت و اهواز

از قهرمانی دانش‌آموز سما در مسابقات شطرنج کشور تا درخشش دانشجوی واحد کازرون در آزمون جامع علوم پایه

جلسه اخلاق اداری با حضور امام جمعه و روسای ادارت صوفیان و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان برگزار شد.
کد خبر : 77296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام‌جمعه صوفیان کار را از نظر دین مقدس اسلام در سه دسته کارهای تولیدی و توزیعی و خدماتی نام برد و گفت: «در کارهای خدماتی و به ویژه ادارات کارکنان باید تواضع و سعه‌صدر و اخلاص را مدنظر قرار دهند.»


حجت‌الاسلام علی مردانی‌پور تأکید کرد: «بخش عمده‌ای از کار‌ها را فعالیت‌های مربوط به مدیریت تشکیل می‌دهد و ملایمت، ملاطفت، محبت و محبوبیت و دلسوزی، روحیه جهادی و خیرخواهی از شرایط مدیریت است که در مواجهه و رویارویی مدیر با ارباب‌رجوع باید مدنظر قرار گیرد.»


مردانی‌پور افزود: «مدیریت فاز دیگری هم دارد که ما از آن به‌عنوان پیش‌نیازهای مدیریت نام می‌بریم و قرآن کریم در این بخش تعابیر جالبی دارد: "ادع الی سبیل ربک بالحکمة والموعظة الحسنة وجادلهم بالتی هی احسن" یا در جای دیگر دارد: "وشاورهم فى الامر"، دعوت و مدیریت، با حکمت و مواجهه زیبا و احیاناً مجادله، به شکلی زیبا‌تر و حتی به مشاوره و اشتراک گذاشتن نظر خود.»


وی تصریح کرد: «استبدادی نبودن و استفاده مدیر از رأی دیگران و پیشگام بودن در مدیریت آثار عجیبی دارد پیامبر اکرم (ص) فرمود من شما را به هیچ کاری دعوت نکردم مگر اینکه اول خود به آن عمل کردم»


انتصاب معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی


کاظم گودرزی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و دانشجوی دکتری حسابداری، از طرف دکتر شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به سمت معاون اداری و مالی واحد منصوب شد.


گودرزی بیش از این در یک دوره ۲ ساله معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی را نیز به‌عهده داشته است.



دیدار صمیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با دانشجویان آموزشکده سما اهواز


مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان از قسمت‌های مختلف آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد اهواز بازدید کرد. در این دیدار سمیه محمدخانی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز به همراه معاونان گزارش عملکرد حوزه‌های خود را بیان کرد.


در ادامه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز از کلاس‌های درسی دانشجویان بازدید کرد.


در این دیدار که با استقبال دانشجویان همراه شد، مهرداد افشون با شنیدن نظر دانشجویان، در جمع مسئولان همراه بیان کرد: «برآورده کردن درخواست‌های دانشجویان، از جمله نعمت‌های الهی است پس نباید از این نعمت‌ها خسته شوید و با تمام توان در راستای برآورده شدن خواسته‌‌ها و بالا بردن رضایت‌ دانشجویان کوشا باشید».


افشون با ابزار رضایت از عملکرد مجموعه سما اهواز، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان در راستای تعامل بیشتر و شنیدن نظر آنها مفید دانست و برگزاری منظم این جلسات را خواستار شد.


دانش آموز دبیرستان پسران سما واحد رشت دوره اول مقام سوم مسابقات شطرنج قهرمانی کشور را به دست آورد


در این دوره از رقابت ها که بیش از یکصد شطرنج باز حضور داشتند آرش داغلی دانش آموز دبیرستان پسران سما دوره اول در رده سنی زیر 14 سال از 9 بازی با کسب7 امتیاز مقام سوم کشور را به دست آورد.


وی در مسابقات استانی در رده سنی زیر 12 سال نیز با کسب 6 امتیاز از 7 بازی مقام نخست استان گیلان را کسب کرد.



کسب رتبه نخست آزمون جامع علوم پایه پزشکی در قطب یازدهم کشور از سوی دانشجوی پزشکی واحد کازرون


مژده معماری‌زاده دانشجوی پزشکی واحد کازرون در رقابت علمی علوم ‏پایه، در بین دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رتبه نخست این آزمون را کسب کرد.


دکتر مختار مختاری معاون آموزشی واحد کازرون گفت: «دانشکده پزشکی واحد کازرون همه ساله در آزمون جامع علوم پایه دارای افتخارات چشمگیری بوده است که نشان از سطح علمی بالای دانشجویان رشته پزشکی واحد کازرون است.»


مختاری با قدردانی از تلاش دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی بیشتری را کرد.


جلسه مشترک کارکنان حوزه فرهنگی با رئیس در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب


جلسه مشترک کارکنان حوزه فرهنگی اعم از دفتر فرهنگ اسلامی، کانون قرآن و عترت و ستاد اقامه نماز با دکتر فرهان گل کارمنش رئیس مرکز گیلان غرب برگزار شد.


رئیس مرکز گیلان غرب با تشکر از فعالیت‌های گسترده فرهنگی انجام شده در مرکز خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان فرهنگی به برگزاری ساعات فرهنگی، برنامه‌های دانشجو محور، کرسی‌های آزاد اندیشی و بخشنامه‌های سازمان مرکزی شد.


گل کارمنش خواستار ارائه نظر، پیشنهاد و بیان مشکلات از سوی کارکنان این حوزه شد.


در ادامه کار‌شناسان و مسئولان حوزه فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی از برگزاری چنین جلسات صمیمی برای بیان دیدگاه‌ها و ارائه گزارشات از حسن نظر و توجه ویژه رئیس این مرکز دانشگاهی و اهتمام وی در فعالیتهای فرهنگی و قرآنی دانشگاه قدردانی کرد.


ارتقای فعالیت کانون‌های دانشجویی، تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و دانشگاه‌های همجوار، ارتقای فعالیت ستاد اقامه نماز، کانون قرآن و عترت و نشریات دانشجویی مرکز از جمله محورهای سخنان مسئولان فرهنگی دانشگاه با رئیس بود.


تجلیل از مدال‌آوران واحد نی‌ریز


در مراسمی که با حضور محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، حمیدرضا قره‌چاهی معاون دانشجویی فرهنگی، جواد عدالت‌جو مدیر دانشجویی فرهنگی و اعضای تیم بسکتبال واحد نی‌ریز برگزار شد، از زحمات این تیم ورزشی و کسب عنوان سومی مسابقات استان با اهدای لوح و هدیه قدردانی به عمل آمد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با قدردانی از دانشجویان تیم بسکتبال واحد، توجه به اخلاق و تهذیب نفس را یادآوری کرده و بر اساس توصیه مقام معظم رهبری به جوانان از اعضای این تیم خواست تا تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه کار خود در تمام مراحل زندگی قرار دهند.


در ادامه این مراسم، اعضای تیم بسکتبال واحد نی ریز جام سومی مسابقات بسکتبال استان را به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز تقدیم کردند.


عضو هیأت علمی واحد ابهر برگزیده کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی امیری مجد به عنوان برگزیده کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی مورد قدردانی قرار گرفت.


دکتر مجتبی امیری مجد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در بخش فلسفه همایش کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور چهره‌های فرهنگی و برجسته کشور برگزار شد در بخش ترجمه و تألیف کتاب نظریه‌های رشد مورد قدردانی قرار گرفت و لوح یادبود دریافت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب