دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سال آینده تسهیلات بیشتری به تولیدکنندگان اعطا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: سال آینده تسهیلات ریالی بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 7720

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمدرضا مس‌فروش در دومین مراسم تقدیر از واحدهای بر‌تر حامی حقوق مصرف کننده استان تهران که بعد از ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه ۲۸ واحد نمونه در این زمینه در استان تهران شناسایی و موفق به دریافت جایزه این مراسم شده‌اند، گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که برخی از آن‌ها به خاطر تلاقی قوانین است.


وی افزود: از جمله برنامه‌های در دست انجام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران این است که بتواند در سال آینده تسهیلات ریالی بیشتری را در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی این استان قرار دهد تا بیش از پیش زمینه فعالیت این واحد‌ها در استان تهران فراهم شود.


مس‌فروش با اشاره به اینکه طبق اقدامات دولت برای تسریع و تسهیل فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی، انتظاراتی نیز از این واحد‌ها وجود دارد، اظهارکرد: رعایت حقوق مصرف کننده از مواردی است که موجب می‌شود واحدهای تولیدی بتوانند از زمینه و تسهیلات بیشتری برای توسعه فعالیت‌های خود برخوردار شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته