دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 11:14

بازگشت دوباره طرح مکالمات نامحدود موبایل

اواخر سال گذشته طرح‌ مکالمات نامحدود اپراتورها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف شد اما این امکان مجددا برای مشترکان تلفن‌همراه فراهم شده است.
کد خبر : 77116

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، اپراتور همراه اول با طرح مکالمه نامحدود خود بازگشته و این بار هم مشترکان با پرداخت مبلغی می‌توانند از مکالمه درون شبکه با همراه اولی‌ها و تلفن ثابت بهره‌مند شد.


آذرماه سال گذشته رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) به ارزان‌تر بودن تماس‌های بین اپراتور همراه اول و مخابرات انتقاد کرده و این طرح را ضد رقابتی خوانده بود. اما مدیر ارتباطات اپراتور همراه اول با تاکید بر فعالیت همه اپراتورها در قالب یک پروانه و داشتن تعرفه‌های رسمی و مشخص به این موضوع واکنش نشان داده بود.


سعید عسگری با اشاره بر حذف طرح مکالمات نامحدود از سوی سازمان تنظیم مقررات و نارضایتی مشترکان از این اقدام به خبرنگار آنا گفته بود: هر طرحی یک بازه زمانی مشخصی دارد. از طرفی طرح مکالمه‌های ارزان طبق قرار قبلی دائمی نبوده و بازه زمانی آن ماهیانه محاسبه شده است. با این حال راهکارهای جایگزین این طرح از سوی اپراتور همراه اول در حال بررسی است.


در طرح گذشته مکالمه نامحدود همراه اول با عنوان هدف را بزن پس از شماره‌گیری #1000* و انتخاب مکالمه نامحدود برای هر مشترک مبلغی متفاوت بر اساس میزان قبض‌ ماه‌های گذشته تعیین می‌شد که مشترک در صورت موافقت با مبلغ هدف می‌توانست با پرداخت آن مبلغ چه به صورت افزده شدن بر قبض پایان ماه برای مشترکان ثابت و چه کسر از میزان شارژ برای مشترکان اعتباری به مدت یک ماه مکالمه نامحدود داشته باشد.


پس از دستور سازمان تنظیم مقررات مبنی بر توقف طرح مکالمات نامحدود، با شماره‌گیری این کد عبارت طرح مکالمه ویژه به‌زودی در اختیار مشترکان همراه اول قرار خواهد گرفت بر روی صفحه تلفن همراه نقش می‌بست.


اکنون با شماره گیری #1000* و انتخاب مکالمه نامحدود مشترکان می‌توانند دوباره با پرداخت مبلغ هدف که البته برای هر کسی متفاوت است به میزان دقیقه تعیین شده در یک ماه مکالمه درون شبکه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته