دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 11:14
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا:

انسداد محور کرج ـ چالوس از فردا به مدت 2 روز / بارش پراکنده باران در محور خراسان شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد محور کرج ـ چالوس از فردا به مدت 2 روز خبر داد و گفت: محور کرج ـ چالوس به علت عملیات عمرانی از ساعت 8 تا 18 بسته خواهد بود.
کد خبر : 76607

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد:‌ هم‌اکنون در اکثر محورهای خراسان شمالی بارش پراکنده باران گزارش شده است.


وی به انسداد در محور خوزستان پرداخت و گفت:‌ در استان خوزستان شمال به جنوب محور اندیمشک ـ‌ اهواز به علت اجرای عملیات احداث پل از تاریخ بیستم فروردین ماه تا بیستم خرداد سال جاری مسدود است، در زمان انسداد مسیر جایگزین، لاین جنوب و به صورت تردد دو طرفه خواهد بود.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به انسداد محورهای شمشک- دیزین و پونل - خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی عنوان کرد: از فردا به مدت دو روز محور کرج ـ چالوس به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت 8 صبح تا 18 مسدود خواهد بود.


وی به اجرای عملیات ترمیم جاده از امروز تا بیست و یکم خرداد ماه سال جاری در محور امیدیه ـ‌ جایزان اشاره و اضافه کرد:‌ مسیر جایگزین امیدیه ـ‌ آغاجاری خواهد بود.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد:‌ سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته