دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 09:00

لیگ قهرمانان آسیا؛ تراکتور در اندیشه تثبت صدرنشینی، سپاهان در فکر بقا در آسیا

روز دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا پیگری می‌شود که تیم های تراکتورسازی و سپاهان مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر : 75536

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در روز دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی در شهر تبریز از تیم پاختاکور ازبکستان پذیرایی می‌کند.سرخ‌های تبریزی در حالی خود را برای این بازی آماده‌کرده‌اند که دوباره در لیگ برتر اوج گرفته‌اند و خود را به جمع مدعیان در این رقابت‌ها رسانده‌اند. پیروزی در بازی فردا صدرنشینی شاگردان قلعه‌نویی را در آسیا تثبت می‌کند و آنها با خیال آسوده به عمان می‌روند تا در برابر الهلال عربستان به میدان بروند. بازی فردا برای تیم قلعه‌نویی حکم بازی انتقامی را هم دارد چرا که امیر و تیمش به دنبال جبران شکست بازی رفت مقابل این تیم ازبکی هستند. در دیگر بازی این گروه الهلال به مصاف الجزیره امارات می‌رود.


جدول گروه C


1- تراکتورسازی ایران 6 امتیاز


2- الهلال عربستان 5 امتیاز


3- پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز


4- الجزیره امارات یک امتیاز


بازی سرنوشت‌ساز توفان زرد آسیا در ازبکستان


اما در بازی‌های گروه A تیم سپاهان به ازبکستان رفته‌ است تا در برابر تیم لوکوموتیو این کشور به میدان برود. این بازی برای مردان استیماچ حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که پیروزی در این بازی امید آنها را برای بقا در لیگ قهرمانان و صعود از مرحله گروهی افزایش می‌دهد. اما شکست می تواند سند حذف زودهنگام آنان را از این رقابت‌ها امضا کنند. با توجه به این موضوع زرد‌پوشان اصفهانی فردا کار بسیار سختی در بازی سرنوشت‌ساز خود دارند به خصوص اینکه در بازی رفت مقابل لوکوموتیو در اصفهان با دو گل مغلوب این تیم شدند. النصر دوبی و الاتحاد عربستان برگزارکننده دیگر بازی اینگروه هستند.


جدول گروه A


1- النصر دبی 6 امتیاز


2- لوکوتیو ازبکستان 5امتیاز


3- سپاهان ایران 3 امتیاز


4- الاتحاد عربستان 2 امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته