دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1395 - 18:03

وضعیت آب‌ و هوایی ۲ روز آینده پایتخت/ سامانه بارشی از فردا وارد می‌شود

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت از بعدازظهر امروز با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 73743

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بنا بر تحلیل اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران هم‌اینک صاف است و از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر همراه با وزش باد خواهد بود.


همچنین از اواخر وقت امروز و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.


براساس این گزارش با توجه به جریانات جنوبی، امروز افزایش نسبی دما خواهیم داشت و از اوایل شب سه‌شنبه نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


کمینه امشب دمای هوای تهران 10 درجه اعلام شده و بیشنیه دمای تهران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌ترتیب 17 و 14 درجه سانتی‌گراد خواهد بود و کمینه روزهای یادشده 10 و 6 درجه سانتی‌گراد است.


ورامین با 16 درجه سانتی‌گراد و فیروزکوه ــ امین‌آباد با منهای 7 درجه گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته