دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 16:59
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

کاربردهای تکنولوژی‌های نوین در مدیریت پروژه‌ها امری ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در حاشیه همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در زمین‌شناسی اقتصادی و مهندسی، علوم زمین را به عنوان تجلی‌گاه ارایه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در این حوزه و عرصه‌ای بی‌بدیل برای تبدیل تجربیات عملی و کاربردی استادان، پژوهشگران، دانشجویان و صنعتگران علوم زمین عنوان کرد.
کد خبر : 7318

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی گفت: از آنجا که تبادل افکار و تجمیع اندیشه‌ها برای نیل به توسعه پایدار کشور نقش موثری دارند و این امر نیاز به تبادل نتایج پژوهش‌ها را می‌طلبد و اکنون ایجاد نگرشی حرفه‌ای در کاربردهای تکنولوژی‌های نوین در مدیریت پروژه‌ها امری ضروری است.


وی، این کنفرانس را در ارتقاء جایگاه تکنولوژی‌ها و دستاوردهای نوین در علوم زمین دارای اهمیت ویژه‌ای دانسته و آنرا محل مناسبی برای تبادل نظر استادان رشته‌های مختلف این حوزه با متخصصان عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ادامه داد: امید می‌رود با همکاری و تعامل بیشتر در حوزه پژوهش شاهد ارتقای سطح همکاری، با هدف افزایش کیفیت تولید و آشنایی با روشهای نوین باشیم.


اسدی، افزود: افتخار میزبانی اینگونه همایش‌ها فرصتی مغتنمی برای ارائه نظرات تخصصی استادان و دانشجویان بوده و افراد صاحبنظر در کاربردی کردن ایده به فرصت و عملیاتی کردن آن نقش اساسی دارند.


این مسئول، همچنین از برنامه‌های سال آتی در حوزه پژوهش را برگزاری همایشی بین المللی به زبان انگلیسی عنوان کرد و افزود: در این کنفرانس بین‌المللی صاحبنظران و استادان چندین کشور از آسیا و اروپا حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته