دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1394 - 13:39

شناسایی 30 وب سایت فروش مواد محترقه

در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان در طول هفته اخیر تعداد 30 وب سایت اینترنتی که اقدام به تبلیغ در زمینه فروش مواد محترقه غیر مجاز می‌کردند، شناسایی و عاملان آنها دستگیر شدند.
کد خبر : 72232

به گزارش گروه اجتماعی آنا، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال و پیشگیری از حوادث احتمالی و برخورد با عاملان فروش مواد محترقه خطرناک و آسیب‌زا پلیس فتا نیز برخورد با کسانی که در فضای مجازی به آموزش تهیه ترقه‌های دستساز و همچنین تبلیغ برای فروش آنها اقدام می کنند،در دستورکار ویژه خود قرار داده است.


سرهنگ شهریاری ادامه داد :بر اساس قانون،آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره و خرید فروش مواد محترقه در فضای سایبر ممنوع بوده و با گردانندگان این سایت‌ها برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد. به والدین توصیه می‌کنیم اجازه ندهند فرزندانشان با دوستانشان در سطح شهر به استفاده از ترقه و مواد محترقه بپردازند و برای حفظ امنیت آنان را همراهی کرده و و به‌صورت خانوادگی در برنامه های مخصوص شب چهارشنبه آخر سال شرکت کنند و در صورت مشاهده سایته‌ای مجرمانه نیز مراتب را از طریق شماره تلفن های پلیس فتا 2184355 اعلام کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته