دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1394 - 10:54
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور خبر داد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته/ بارش باران در استان خراسان رضوی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور به تشریح محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی کشور تا پایان هفته پرداخت و گفت: بر همین اساس در استان خراسان رضوی، محور تایباد-مشهد و در استان سیستان و بلوچستان، محور زاهدان - زابل بارش پراکنده باران گزارش شده است.
کد خبر : 72095

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: هم‌اکنون بر اساس گزارش‌های ارسالی در استان خراسان رضوی، محور تایباد-مشهد و در استان سیستان و بلوچستان، محور زاهدان - زابل بارش پراکنده باران گزارش شده است.


به گفته وی طبق آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم‌اکنون در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان اعلام شده است.


رحمانی ادامه داد: محور شمشک - دیزین، پونل - خلخال و باند جنوبی آزاد راه چالوس- مرزن‌آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور به تشریح محدودیت‌های ترافیکی از 19 تا 23 اسفند پرداخت و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه نوزدهم اسفند الی ساعت 24 روز جمعه بیست و سوم اسفند ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.


رحمانی تاکید کرد: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک بلامانع خواهد بود .


وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج- چالوس عنوان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است . همین طور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه 21 و 23 اسفند ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:30 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه 21 و 23 اسفند ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ( دزدبن ) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود .


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور به محدودیت‌های محور هراز در این تاریخ اشاره و اضافه کرد: تردد انواع تریلرها از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و یکشنبه 19-20-21-23 اسفند ماه 94 از محور هراز ممنوع است.


به گفته رحمانی تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و شنبه مورخه‌های 21 و 23 اسفند ماه 94 در محور فیروزکوه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


وی به تشریح محدودیت‌های محور آستارا - اردبیل و بالعکس اشاره و اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روز یکشنبه مورخ 23 اسفند ماه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته