دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 13:50

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: فعالیت در حوزه جبهه مجازی باید افزایش یابد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام فعالان حوزه ایثار و شهادت باید برای ارتقاء این فرهنگ تلاش کنند و فعالیت خود را در جبهه مجازی برای تداوم و گسترش این فرهنگ به کار گیرند.
کد خبر : 71247

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش جبهه مجازی با تقدیر و تشکر از فعالان فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی افزود: تمام افرادی که در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کنند در این مجلس حضور ندارند اما باید فکری کرد تا از تمام این ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی استفاده شود تا بتوانیم از این جبهه استفاده بیشتری داشته باشیم.


وی افزود: تنها انقلابی که در دنیا بعد از پیغمبر اتفاق افتاد که جنبه معنوی داشت جمهوری اسلامی بود که با رهبری امام خمینی(ره) اتفاق افتاد. ارزش‌ والای انسانی و افزایش کرامت انسانی از اهداف امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی بوده است امام خمینی توانسته این فرهنگ اسلام و انقلاب را رشد دهد و به همه دشمنان به ویژه در 8 سال دفاع مقدس فائق آمد.


معاون رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: تمام افرادی که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند عامل پیروزی، موفقیت و ثبات انقلاب اسلامی هستند که این کار بسیار پرارزش است.


شهیدی عنوان کرد: در همایش جبهه مجازی نسبت به سال گذشته شاهد اجتماع بیشتری از شرکت‌کنندگان بودیم به گونه‌ای که امسال هزارو 700 وبلاگ نویس در این همایش شرکت کرده‌اند که این برای ما بسیار پرارزش است و من این موقعیت را تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت بیشتری برای فعالان حوزه فرهنگ دارم.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه در توصیه به فعالان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بنده به تمام فعالان توصیه می‌کنم این فرهنگ را توصیه و حفظ کنند و فرمایشات مقام معظم رهبری را نهادینه و حفظ کنند که حفظ این مسئله در دست تمام ایثارگران است.


وی افزود: فعالان حوزه ایثار و شهادت هر چه خدمت کنند کم است و باید گام‌های بلندتری را در این خصوص بردارند.


وی درباره نظر مقام معظم رهبری در خصوص اولین همایش جبهه مجازی گفت: سال گذشته اولین دوره این همایش در 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا برگزار شد که بنده در روز بیست و پنجم به خدمت رهبری رسیدم که ایشان در خصوص این همایش گفتند خدا شما را اجر دهد که شما گام‌های خوبی در این راه برداشته‌اید و بنده نیز با کمال افتخار و در این جمع به تمام فعالان می‌گویم که گام‌های موثری نیز امسال برداشته شده است که امیدوارم خداوند اجر دنیوی و اخروی به همه شما نائل کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته