دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 11:13
در سما واحد یزد

دومین کمیسیون اداری و مالی دبیران شوراهای سیاستگذاری سما استان‌ها برگزار شد

دومین کمیسیون اداری و مالی دبیران شوراهای سیاستگذاری سما استان‌ها با حضور معاون پشتیبانی و نیروی انسانی سما دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز در مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد برگزار شد.
کد خبر : 71149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، در روز نخست این نشست، محمدرضا رحیمی، دبیر شورای سیاستگذاری سما استان یزد، به معرفی فعالیت، امکانات و افتخارات سما واحد یزد پرداخت و اعتلا و بالندگی امروز سما یزد را مرهون زحمات و تلاش همه همکاران این مجموعه و همکاری و تعامل خوب این مرکز با دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل و ناحیه ۲ آموزش و پرورش یزد برشمرد.


سید ضیاء فاطمی، مشاور اداری و مالی سما دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات و معضلات واحد‌ها در امور اداری، مالی و عمرانی را از اهداف مهم این کمیسیون برشمرد.


در روز اول این نشست، بیش از ۹۰ پیشنهاد از پیشنهادهای مراکز سما استان‌ها در سه حوزه اداری، مالی و عمرانی به تفکیک موضوعات و استان‌ها در دو نوبت صبح و عصر مطرح و بررسی شد و اعضای کمیسیون در موارد مهم تصمیماتی اتخاذ کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و رئیس شورای سیاستگذاری سما استان یزد در جلسه روز دوم این نشست، یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایف دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما را خدمت به فرهنگ و جامعه برشمرد.


محمدرضا اسلامی، سما را فرزندی اصیل و بالیاقت برای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد و پشتیبانی و تعامل مثبت واحد دانشگاهی یزد با سما را افتخاری برای دانشگاه دانست.


مهندس سیدمحمد ابریشمی‌نیا، مشاور رئیس دانشگاه و معاون پشتیبانی و نیروی انسانی سازمان سما، هم رسالت سما را تربیت شایسته دانش‌آموزان با نگاه تربیتی آموزش خوب زندگی کردن برشمرد.


در ادامه نشست روز دوم، تصمیمات جلسه روز اول در راستای تدوین نهایی و ارسال به عنوان پیشنهاد برای ریاست سازمان سما برای تایید و ابلاغ بخشنامه‌ای، مورد بازنگری قرار گرفت.


ادای احترام و اهدای گل به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، حضور در مراسم صبحگاه بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان و بازدید از مدارس سما یزد از دیگر برنامه‌های جنبی این گردهمایی بود.


دومین کمیسیون اداری ومالی دبیران شوراهای سیاستگذاری سما استان‌ها با حضور 15 نفر از مسئولان سازمان و دبیران شوراهای سیاستگذاری سما استان‌ها برگزار شد. محمدحسین اقلامی مدیرکل امور مالی و پشتیبانی سما، حمید مومنی خواه مدیر کل عمرانی سما، محمدرضا باوندپور مدیرکل جدید سرمایه انسانی سما و دبیران شوراهای سیاستگذاری سما استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، مرکزی، قم، قزوین و خوزستان نیز در این گردهمایی حضور داشتند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما واحد یزد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته