دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 09:17
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس:

2 هزار پروژه آموزشی تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش می‌شود

رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس، عنوان کرد: پیش بینی شده تا پایان سالجاری دو هزار پروژه آموزشی از قبیل ساخت مدرسه، فضای ورزشی و پرورشی تحویل آموزش و پرورش کشور شود.
کد خبر : 71102

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با بیان اینکه تا دهه فجر سال جاری هزار و 830 مورد پروژه آموزشی تحویل وزارت آموزش و پرورش کشور داده شده است، گفت: تا پایان سال این تعداد به دو هزار پروژه آموزشی افزایش می‌یابد.


وی افزود: تعداد پروژه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است که بخش عمده منابع این پروژه‌ها از سوی دولت و 20 درصد نیز از طریق منابع غیر دولتی مانند خیرین تامین شده است.


رئیسی، با بیان اینکه امید است با تصویب بودجه پیشنهادی دولت توسط مجلس برای آموزش و پرورش شمار پروژه‌های آموزشی در کشور ارتقاء یابد، اضافه کرد: دولت رقمی معادل یک هزار و 560 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش بودجه پیشنهاد داده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته که در صورت تحقق، وزارت‌ آموزش و پرورش قصد دارد تعداد مدارس و سایر پروژه‌های آموزشی را در سراسر کشور از جمله سیستان و بلوچستان افزایش دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته