دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1397 - 09:30
مدیر عامل بنیاد برکت خبر داد:

افتتاح 600 کلاس درسی تا پایان سال

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: با افتتاح 110 مدرسه در21 استان کشور تا پایان امسال 600 کلاس درسی دیگر به مجموع کلاس‌های درسی بنیاد برکت اضافه می‌شود.
کد خبر : 313787
سعید جعفری.jpg

سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص ساخت مدارس برکت در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بنیاد برکت طبق روال هر ساله خود تعدادی از مدارس را برای بهره‌برداری و افتتاح در آستانه سال تحصیلی جدید آماده می‌کند.

وی ادامه داد: امسال پنجمین سالی است که به صورت مستمر بنیاد برکت در راستای سیاست‌های ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام به ساخت و تجهیز مدارس کشور می‌کند و امیدواریم تا پایان سال تمامی این مدارس به طورکامل به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: در سال گذشته با افتتاح 200 مدرسه برکت تعداد مدارس تحویل داده شده به آموزش وپرورش به یک ‌هزار مدرسه با حدود 6 هزار کلاس درس در سراسر کشور رسیده است.

وی تصریح کرد: فاز اول کاری بنیاد برکت در ابتدا ساخت یک‌هزار مدرسه بوده که در راستای عنایات مقام معظم رهبری به حوزه آموزش و فرهنگ و دغدغه‌هایی که ایشان در این حوزه داشته‌اند، ستاد هم در همین راستا فاز دوم ساخت مدارس را آغاز کرده و مراحل ساخت هزار مدرسه دیگر را آغاز کرده است.

جعفری یادآور شد: در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر آموزش و پرورش که در سال گذشته منعقد شد و آن چیزی که ما امروز شاهد آن هستیم 110 مدرسه از یک‌هزار مدرسه افتتاح شده است که با افتتاح این مدارس در 21 استان کشور حدود 600کلاس دیگر به مجموع کلاس‌های درسی برکت در کشور اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/4044/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته