دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 11:32
واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به صحبت‌های حسنی‌خو

شهرام دبیری: مدیرکل حراست وزارت ورزش اساسنامه فدراسیون را دوباره بخواند/ اسلامیان و اسدی در انتخابات شرکت نمی‌کنند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مدیرکل حراست وزارت ورزش به دقت اساسنامه را بخواند تا دچار اشتباه نشود.
کد خبر : 70944

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، رضا حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش اعلام کرده بود که اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال مصوبه هیات دولت را ندارد و مدیران آن باید در این زمینه پاسخگو باشند.


شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این اظهارات حسنی‌خو به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «اساسنامه اولیه فدراسیون به تایید هیات دولت رسیده و در آن نوشته شده که تغییر اساسنامه بر عهده اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است. وقتی چنین موضوعی به صراحت اعلام شده چه نیازی به تایید مجدد هیات دولت است. تعجب می‌کنم که برخی دوستان بی اطلاع هستند و بی دلیل حرف‌هایی می‌زنند که سندیت ندارد.»


وی افزود: «به نظر من مبنای کار ما باید قانونی باشد. وقتی اساسنامه را چهار سال پیش اصلاح کردیم چرا باید دوباره برای اصلاح یا تغییر دادن در آن اجازه بگیریم آن هم در شرایطی که مجوز داریم. به نظرم وزارت ورزش به دنبال نفوذ در فدراسیون فوتبال است و دلایلی واهی را هر بار پیدا می‌کند تا به هدف خود برسد. چطور شده که در این مدتی که فدراسیون اساسنامه را داشته بحث غیرقانونی بودن آن مطرح نشده بود. وقتی هیات وزیران به ما اختیار داده تا اساسنامه را مطابق اطلاعات روز فیفا تدوین کنیم چرا باید دوباره دنبال تاییدیه برای کاری باشیم که مجوز آن را داریم.»


دبیری در ادامه درباره اینکه به نظر می‌‌آید محمود اسلامیان و علیرضا اسدی نایب رئیس اول و دبیرکل فدراسیون فوتبال تمایلی به ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارند، عنوان کرد: «البته باید خود این دو نفر پاسخگوی این مسئله باشند اما تا آنجایی که می‌دانم اسلامیان به واسطه دوستی که با علی کفاشیان رئیس فعلی فدراسیون دارد به دنبال شرکت در انتخابات نیست تا فرصت به دوستش برسد. اسدی هم در کارگروه نظارت بر تایید صلاحیت ثبت‌نام کنندگان قرار دارد و مسلما مطابق قانون خودش نمی‌تواند در انتخابات ثبت‌نام کند و اینکه می‌گویند با ورود وزارت ورزش اسدی می‌تواند ثبت‌نام کند، اشتباه است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته