دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1394 - 16:48
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

راه‌اندازی مجدد ساعت گل

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از تعمیر و راه اندازی مجدد ساعت گل خبر داد و گفت: بزرگترین ساعت عقربه‌ای که سالها قبل در حاشیه اتوبان همت جانمایی شده بود بعد از تعمیر مجدد به بهره برداری رسید.
کد خبر : 70380

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عیسی علیزاده با بیان اینکه ساعت گل سال‌ها قبل از سوی سازمان زیباسازی در حاشیه اتوبان همت جانمایی شده، اظهار کرد: این ساعت متاسفانه مدت‌ها از کار افتاده بود که با همکاری مجدد سازه ساعت به روز شده و مجددا راه اندازی شد.


وی با اشاره به اینکه این ساعت در فرم جدید به صورت دو موتور راه اندازی شده است، ادامه داد: هرکدام از عقربه های این ساعت با یک موتور به حرکت در می آید و د رنهایت عقربه ها با سیستم هوشمند با یکدیگر در ارتباط هستند.


به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تست کارگاهی موتورهای جدید این ساعت در کارگاه انجام شده است و در حال حاضر ساعت گل در مرحله تست یک هفته‌ای در محل بوستان آب و آتش در حاشیه میدان همت قرار دارد.


علیزاده با تاکید بر اینکه تمام قطعات به کار رفته در این موتور ایرانی است، گفت: موتور به کار رفته در این ساعت ساخته یک مهندس ایرانی بوده و تمام قطعات به کار رفته در آن ایرانی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعمیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته