دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه قالیشویان به مردم هشدار داد

خدمات شست‌و‌شوی فرش تنها از قالیشویان مجاز عضو اتحادیه پذیرفته شود

رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: مردم تنها از قالیشویان مجازی که اسامی آنها در سایت اتحادیه موجود است برای خدمات شست‌و‌شوی فرش استفاده کنند.
کد خبر : 70319

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، حمید محمدی درباره نرخ خدمات قالیشویی برای شب عید عنوان کرد: قیمت شست و شوی هر متر فرش ماشینی ۴ هزار تومان و قیمت خدمات فرش ماشینی نیز بین یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ تومان است.


وی ادامه داد: قیمت شست و شوی هر متر فرش دستباف نیز بین 6 هزار و 900 تا 11 هزار و 200 تومان است که البته با توجه به اقسام متنوع فرش دستباف قیمت خدمات آن توافقی است.


محمدی اظهار کرد: در صورتی که اجحافی در ارائه خدمات به مشتریان توسط قالیشویان صورت گیرد، اتحادیه پیگیر اعتراضات و شکایات آنها خواهد بود.


وی به تداوم رکود اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: درآمد واحدهای قالیشویی نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.


رئیس اتحادیه قالیشویان تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که فرش‌های خود را به قالیشویان غیرمجاز که دارای کد اتحادیه نیستند، نسپارند.


به گفته وی، در آستانه عید نوروز برخی با توزیع تراکت‌های تبلیغاتی و درج شماره ثبت و کد اتحادیه دروغین مدعی خدمات قالیشویی می‌شوند و با سرقت فرش، مردم را متحمل خسارت می‌کنند.


محمدی در مورد اسامی قالیشویانی که در نیازمندی‌های روزنامه همشهری منتشر می‌شود، نیز گفت: قالیشویانی که در نیازمندی‌های روزنامه همشهری به تبلیغ می‌پردازند، قابل اعتماد هستند چراکه تبلیغات آنها در این روزنامه تحت نظارت اتحادیه انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته