دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1400 - 10:53

قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق) یک انتخاب عالی برای شست و شوی فرش منزلتان

یکی از با ارزش ترین لوازم منزل، فرش است. بی شک نیمی از زیبایی منزل شما به فرش و تمیزی آن بستگی دارد. فرش جز لوازمی است که باید در مراقبت از آن بسیار دقیق بود و در صورتی که نیاز به شست و شو پیدا کرد، نحوی شست و شو، مواد شوینده و نحوه خشک کردن بسیار مهم است. انتخاب قالیشویی یکی از مواردی است که در صورت نیاز باید بررسی های لازم را انجام داد تا فرش را برای شست و شو به یک مرکز معتبر سپرد.
کد خبر : 643428
image-20220223112534-4.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از با ارزش ترین لوازم منزل، فرش است. بی شک نیمی از زیبایی منزل شما به فرش و تمیزی آن بستگی دارد. فرش جز لوازمی است که باید در مراقبت از آن بسیار دقیق بود و در صورتی که نیاز به شست و شو پیدا کرد، نحوی شست و شو، مواد شوینده و نحوه خشک کردن بسیار مهم است. انتخاب قالیشویی یکی از مواردی است که در صورت نیاز باید بررسی های لازم را انجام داد تا فرش را برای شست و شو به یک مرکز معتبر سپرد. قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق) یکی از معتبرترین قالیشویی هایی است که شما می توانید برای شست و شوی فرش های خود روی این مرکز حساب کنید.


فرش سالم و تمیز


یکی از دغدغه های مهم هر شخص تمیزی فرش است زیرا فرش به دلیل استفاده زیاد و رفت و آمد، امکان آلودگی آن وجود دارد و نیاز به شست و شو مرتب دارد. نامرتب و کثیف شدن فرش بر جلوه خانه تاثیر زیادی می گذارد و شستن فرش و گردگیری آن در آپارتمان به دلیل فضای ناکافی بسیار سخت است. شست و شوی فرش نیاز به تخصص، مهارت، شناخت نوع فرش، ماشین آلات بروز و فضای مناسب دارد.



شست و شوی فرش در قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق)


برای شروع شست و شوی فرش در اولین مرحله لازم است که فرش به طور کامل گردگیری شود. گرفتن گرد و غبار فرش با دستگاه انجام شود تا کم ترین آسیب به فرش وارد شود و بافت فرش سالم بماند و تمامی گرد و غبار فرش از آن خارج شود. مرحله زدودن گرد و غبار جز فرآیند خشک در شست و شوی فرش به حساب می آید.




مواد شوینده مرغوب


استفاده از مواد شوینده بسیار مرغوب یکی از نکاتی است که باید در قالیشویی به آن توجه شود. مواد شویند مرغوب باعث می شود کیفیت رنگ فرش ثابت بماند و بافت فرش و رنگ فرش آسیب نبیند. مواد شوینده ای که برای شست و شوی فرش استفاده می شود باید متناسب با نوع فرش باشد و این مواد شوینده برای فرش دست بافت و فرش ماشینی متفاوت است.



قالیشویی مکانیزه


از مهم ترین نکات در انتخاب قالیشویی تجهیزات و امکانات یک قالیشویی است. ماشین آلات بروز و پیشرفته و کم تر شدن دخالت انسان باعث می شود که کیفیت شست و شو افزایش یابد و میزان خطا کمتر شود و فرش با کیفیت بهتری شسته و خشک شود و به مشتری تحویل داده شود.


خشک کردن فرش


بعد از شستن فرش با استفاده از مواد شوینده مرغوب، فرش باید کاملاً خشک شود. استفاده کردن از گرم خانه برای خشک کردن فرش بسیار مهم است و بهتر است فرش را برای شست و شو به قالیشویی سپرد که مجهز به گرم خانه است. خشک کردن فرش در فضای بیرون ممکن است بر اثر گرما و سرما باعث ایجاد آسیب در فرش شود.


قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق) یک انتخاب عالی برای شست و شوی فرش منزلتان


خشک کردن فرش در گرم خانه باعث سالم ماندن فرش می شود



ملاک هایی برای انتخاب قالیشویی


برای انتخاب یک قالیشویی با توجه به این همه رقیب در این حوزه بسیار مهم است که یک قالیشویی معتبر را انتخاب کرد. ملاک هایی که باید در نظر گرفت این است که قالیشویی مد نظر کارخانه داشته باشد و مجهز به ماشین آلات پیش رفته باشد. در این مرکز از مواد شوینده مناسب استفاده کنند و همچنین مجهز به گرم خانه باشد. گرد گیری فرش با دستگاه انجام شود و پرسنل کاملاً متعهد داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب قالیشویی بسیار مهم است قیمت شست و شوی فرش است. در کنار کار با کیفیت و شست و شوی دقیق و تمیز فرش، باید قیمت آن منصفانه و طبق تعرفه باشد.


قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق) یک انتخاب عالی برای شست و شوی فرش منزلتان


چند برابر کردن زیبایی خانه با فرش تمیز و زیبا بعد از یک شست و شوی اصولی



قالیشویی معتبر


انتخاب یک قالیشویی معتبر باعث می شود نتیجه کار بسیار عالی باشد و فرشی که تحویل می گیرید بسیار تمیز و سالم باشد. قالی شویی شهر اوغلی یک قالیشویی مجهز است که می تواند بهترین انتخاب شما برای شست و شوی فرش هایتان باشد. این قالیشویی مجهز به ماشین آلات پیش رفته و گرم خانه است. در این قالیشویی از بهترین مواد شوینده متناسب با نوع فرش استفاده می شود. شست و شوی اصولی و متناسب با نوع فرش یکی از مواردی است که در قالیشویی الله یار (شهر اوغلی اصلی سابق) رعایت می شود.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته