دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 09:15

تجلیل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در فرهنگستان علوم پزشکی

دکتر سید محمود طباطبائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران و چهره ماندگار عرصه علوم پزشکی از سوی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان فرد شاخص در گروه علمی فلسفه، اخلاق پزشکی و علوم زیستی با اهدای لوح سپاس مورد تکریم، تشویق و تجلیل قرار گرفت.
کد خبر : 69539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی همه ساله در مراسمی از پژوهشگران بر‌تر کشور، مراکز تحقیقاتی و دانشمند بر‌تر دهه اخیر که مقالات آنها بر اساس معیار‌های ارزشیابی بین المللی از سوی داوران داخلی و خارجی به عنوان مقاله بر‌تر شناخته شده‌اند، قدردانی به عمل می‌آورد و جایزه علمی فرهنگستان علوم پزشکی به آنها تقدیم می‌شود.


در جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران سال جاری نیز که طبق روال هرساله با هدف تشویق و ترغیب پژوهشگران و تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه‌های مختلف علوم پزشکی برگزار شد، طباطبائی در جایگاه برگزیدگان حوزه سلامت کشور و استادان منتخب گروه‌های علمی فرهنگستان علوم پزشکی با رای اکثریت اعضا پس از ارزیابی پژوهش­های علوم زیستی و پزشکی کشور، در حوزه علوم پزشکی، مورد تکریم و تشویق قرار گرفت.


این انتخاب اصلح برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی افتخار بزرگی است و مجموعه واحد‌های علوم پزشکی، جامعه پزشکان و متخصصان بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی این موفقیت و کسب مقام استاد اخلاق پزشکی را به این اندیشمند حوزه سلامت کشور اسلامی تبریک گفتند.


جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی سال ۹۴ با حضور چهره‌های شاخص و برگزیدگان حوزه سلامت کشور در تالار غدیر فرهنگستان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته