دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صحن علنی شورا عنوان شد؛

دبیر: قدر و سهم مردم تهران از خیریه امام‌رضا(ع) مشخص شود/ اختصاص اعتبار 35 میلیارد تومانی برای کمک به بیمارستان مغز و اعصاب

در جریان بررسی تبصره‌های بودجه سال 95 شهرداری تهران رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر پیشنهاد کرد قدر و سهم مردم تهران از مؤسسه خیریه امام رضا(ع) مشخص شود و در نهایت سقف اعتبار 35 میلیارد تومانی برای کمک به احداث بیمارستان مغز و اعصاب وابسته به موسسه خیریه امام رضا(ع) به تصویب رسید.
کد خبر : 68510

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا،علیرضا دبیر،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خیریه امام‌ رضا(ع) از سال 91 ردیف بودجه داشته است، اظهار کرد: من پیشنهاد می‌کنم یک تیم کارشناسی برای تعیین قدر و سهم مردم تهران تعیین و مشخص شود مردم تهران در سال‌های اخیر چقدر به این مؤسسه کمک کرده‌اند.


وی با بیان اینکه مسائل حقوقی مربوط به مؤسسه خیریه امام‌رضا(ع) باید روشن شود، عنوان کرد: باید مشخص شود این مؤسسه خیریه وقف عام، خاص یا ولی فقیه است، شهرداری حق ندارد حتی با تصویب کمیته تخصیص به صورت مازاد عمل کند.


پس از بحث‌ و بررسی‌های انجام شده در تبصره‌های بودجه سال 95 شهرداری سقف اعتبار 35 میلیارد تومان برای کمک به احداث بیمارستان مغز و اعصاب وابسته به خیریه امام رضا(ع) به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته