دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 09:36
در گفت‌و‌گو با آنا؛

بهداد سلیمی: از وزارت ورزش گلایه ندارم، از من حمایت کردند/ بعد از اردوی کیش به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شوم

قهرمان المپیک لندن گفت: من در اردوی تیم وزنه‌برداری در کیش حاضر نمی شوم اما اگر شرایط خوب پیش برود بعد از اردوی کیش به جمع ملی پوشان اضافه خواهم شد.
کد خبر : 67671

بهداد سلیمی درباره شروع تمریناتش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «روال درمانی‌ام مانند گذشته در حال پیگیری است و هر روز فیزیوتراپی و کاردرمانی را انجام می‌دهم. البته از مدتها پیش تمرینات بالاتنه را انجام دادم و هم اکنون در حال انجام تمرینات سبک برای زانو هم هستم.»


وی افزود: «در حال حاضر سه جلسه در هفته با مربی شخصی‌ام تمرین می‌کنم و برخی از روزها در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوم و از نزدیک شاهد وزنه زدن وزنه‌برداران هستم که البته این موضوع از بعد روحی و روانی تاثیر بسیار خوبی بر روی من داشت. با پزشکان در مورد شروع تمرینات صحبت کردم و قرار است از اواسط اسفندماه تمرینات سبک را انجام دهم.»


قهرمان المپیک لندن در مورد حضور در اردوی تیم وزنه برداری در کیش اظهار کرد: «تیم ملی تا چند روز دیگر در کیش اردو برگزار می‌کند اما من در این اردو شرکت نمی‌کنم. در حال حاضر دکتر نوروزی صلاح دیدند که من در تهران باشم و به صورت مداوم کار فیزیوتراپی را انجام دهم تا روند بهبودی‌ام به سرعت پیش برود. فکر می کنم اگر مشکلی پیش نیاید بعد از اردوی کیش به ملی پوشان اضافه شوم. خوشبختانه تیم پزشکی از روند بهبودی درمانم رضایت دارد و همه تلاشم را می‌کنم که به مسابقات جام فجر و بعد از آن هم به المپیک برسم.»


سلیمی درباره اینکه هنوز در مورد رسیدنش به المپیک ابهاماتی وجود دارد، تصریح کرد: «تمام تلاش من این است که به المپیک برسم و در این راه تیم پزشکی هم به من کمک بسیار زیادی کرد. این روزها تنها به این فکر می‌کنم که مصدومیتم زودتر برطرف شود و بدنم را برای مسابقات پیش رو آماده کنم. سرسخت‌ترین رقیبم زانویم است که امیدوارم هر چه سریعتر درمان شود و به المپیک برسم.»


وزنه بردار فوق سنگین ایران درباره اهدای پرچم ایران به زهرا نعمتی گفت: «خوشحالم که زهرا نعمتی پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک ریو است. امیدوارم این پرچم داری همراه با کسب مدال برای این ورزشکار کشورمان باشد تا اولین مدال را در بخش بانوان کسب کند.»


وی در پایان در مورد گلایه‌اش از وزارت ورزش مبنی بر عدم رسیدگی به او، گفت: «وزارت ورزش در حد توانش در این مدت به من کمک کرد و گلایه‌ام به این معنی نبود که آنها از من حمایت نکردند. البته در این مدت فدراسیون بیشتر از حد توانش به من کمک کرد که البته فدراسیون هم زیرمجموعه وزارت ورزش است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته