دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1401 - 13:22
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

خدمت بی‌منت به همه شهروندان وظیفه ما است/ مراقب دوقطبی سازی دشمن هستیم

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با انتشار توییتی نسبت به اقدام رسانه‌های معاند در مرزبندی زنان با حجاب و بی حجاب واکنش نشان داد.
کد خبر : 669629
گودرزی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد فضای دوقطبی در زمینه حجاب و عفاف توسط جریان ورشکسته دشمنان در توتییتی نوشت: «وظیفه اصلی ما خدمت بی‌منت به همه شهروندان با سلایق و عقاید مختلف است. همچنان که تکلیف داریم از شهروند قانون مدار، مسئولیت‌پذیر و دغدغه‌مند در زمینه حجاب و عفت عمومی نیز حمایت و صیانت کنیم. دوقطبی کاذب و خودساخته جریان ورشکسته دشمن واقعیت جامعه ما نیست باید مراقب بود...»


خدمت بی‌منت به همه شهروندان وظیفه ما است/ مراقب دوقطبی سازی دشمن هستیم


انتهای پیام/۴۱۷۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
خَیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۰
دوقطبی بودن رو مسئولین دارن ایجاد میکنند و فتوی درمورد حجاب اجباری میدهند لطفا به ضرر خودتان کار نکنید الان ۹۰ درصد زنان ما با روسری هستند و فقط مسئولین و خانواده آنان و افراد شاغل که مجبورن چادر بزنند دارن چادر میزنند کاری نکنید که اگر جنگ ایجاد شد فرزندانشان را این نود درصد به جنگ نفرستندو میماند ده درصد با حجاب که فرزندانشان در آمریکا هستند و هیچ وقت این مسئولین و فرزندانشان به جنگ نمیروند پس دوقطبی بودن را ایجاد نکنیددر جنگ جهانی سوم تنها میمانید
هلدینگ شایسته