دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جنگی تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای اجرای بخشنامه‌های برون‌سپاری آموزش و پرورش

عقد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیمدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای بخشنامه‌های برون‌سپاری وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد.
کد خبر : 669613
عقد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ارومیه، تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در راستای همکاری‌های گسترده‌تر و توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه‌جانبه علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود منعقد شد.


تقویت و توسعه همکاری‌ها با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری و روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و دانشگاه به‌منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری‌های موردنیاز از محورهای مهم این تفاهم‌نامه است.


همفکری در مسیر آموزش، ترویج فرهنگ، هنر و ادب و ایجاد اتاق فکر نخبگان دانشگاه و فرهنگیان در چارچوب اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش به‌منظور برطرف کردن ظرفیت‌های بومی و محلی در استان آذربایجان‌غربی نیز از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.


جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی برای اجرای بخشنامه‌های برون‌سپاری وزارت آموزش و پرورش، اعزام دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دهم تا دوازدهم برای برگزاری همایش‌های پیشرفت تحصیلی و معرفی رشته‌های دانشگاهی و توانایی‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای این دانشگاه را به پژوهشگران، معلمان و شاغلان اداره‌کل آموزش و پرورش و مناطق استان خواستار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی هم بر ضرورت آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به مدارس فاقد آزمایشگاه و کارگاه برای برگزاری دروس عملی دوره دبیرستان و هنرستان تأکید کرد.


مهدی زواری بیان کرد: ارائه خدمات و امکانات ورزشی و آمادگی دانشگاه برای اعزام استادان، روانشناسی، علوم تربیتی و کارشناسان مجرب مشاوره تحصیلی برای مشاوره و هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌های دانشگاهی، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان و اولیای آنان از موارد قابل توجه در این تفاهم‌نامه است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته