دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1401 - 14:56

پرشین راک بزرگترین طراح و تولید کننده قفسه فلزی در ایران

یکی از مهم ترین دغدغه های کارخانه ها و مراکز صنعتی ذخیره سازی و قفسه بندی انبار های خود میباشد. مجموعه پرشین راک با هدف پاسخگویی به این نیاز مصرف کنندگان اقدام به فروش و مشاوره آنلاین در زمینه قفسه بندی سبک و سنگین کرده است.
کد خبر : 668635
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا، پرشین راک تولید کننده برتر کشور در زمینه سیستم های ذخیره سازی کالا(قفسه بندی فلزی) با 40 سال سابقه درخشان بزرگترین طراح و تولید کننده ان. اع قفسه فلزی راک سبک و سنگین در ایران میباشد.


شرکت ها و کارخانه های صنعتی برای ذخیره سازی و نظم دادن به انبار های خود به سیستم های قفسه بندی نیاز دارند. یک انبار استاندارد نیازمند قفسه بندی اصولی میباشد. تا از حداکثر ظرفیت آن بتوان استفاده کرد.


قفسه بندی انبار مختلفی دارد که بستگی به حجم کالا و وزن کالا و ابعاد سالن برای آن بهترین سیستم قفسه بندی انتخاب میشود.


لازم است قبل از خرید این سیستم ها در مورد آنها تحقیق و مطالعه داشته باشید یا از مشاورین پرشین راک کمک بگیرید. انتخاب سیستم ذخیره سازی و قفسه بندی بهینه میتواند ایمنی کار را افزایش دهد همچنین جابجایی اقلام راحت تر و سریعتر انجام شود.


انواع قفسه فلزی انبار



  • قفسه بندی ثابت

  • قفسه بندی پویا (متحرک)

  • قفسه پالت راک

  • قفسه فلزی مشبک یا پیچ و مهره ای

  • قفسه فلزی ایزی راک

  • قفسه فلزی راک راهرو باریک

  • قفسه فلزی راک دو عمقی

  • قفسه بندی صنعتی


برای اطلاع از توضیحات کامل انواع قفسه فلزی و دیدن نمونه کارهای قفسه فلزی انبار_قفسه بندی فلزی_تجهیزات ذخیره سازی به سایت پرشین راک مراجعه کنید.


پرشین راک بزرگترین طراح و تولید کننده قفسه فلزی در ایران


قفسه بندی راک چیست؟


سیستم قفسه بندی راک برای نگهداری اقلام بارهای سنگین و نیمه سنگین در جندطبقه و ارتفاعات گوناگون متناسب با سالن و با توجه به وزن اقلام قابل اجرا میباشد.


قفسه فلزی راک مشبک از کجا بخرم؟


قفسه فلزی مشبک یا پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین قفسه بندی های انبار میباشد. سیستم قفسه بندی مشبک بارگذاری وسایل به صورت دستی میباشد. این محصول با نام های قفسه بندی فلزی/قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک/قفسه فلزی مشبک نیز شناخته میشوند.


قیمت قفسه فلزی راک سبک و سنگین


تعیین قیمت قفسه فلزی بستگی به نوع متریال استفاده شده و تعداد طبقات و صفحات و ارتفاع و متراژ کار سیستم قفسه بندی دارد. شما میتوانید در "سایت پرشین راک" و سایت دیجی کالا قیمت روز قفسه فلزی راک و تجهیزات ذخیره سازی مشاهده کنید. همچنین با ارسال نقشه خود برای "تیم طراحی پرشین راک "علاوه بر دریافت مشاوره رایگان طراحی نقشه سیستم قفسه بندی مکان مورد نظرتونو دریافت کنید.


ما اماده انجام پروژه مد نظرتان هستیم و این اطمینان را به شما میدهیم که فقط مواد باکیفت بالا را انتخاب میکنیم، صنایع فلزی پرشین راک شریک مورد اعتماد شما برای طراحی ساخت و پیاده سازی پروژه تان است.


برای برقراری ارتباط با تیم مشاوره و طراح پرشین راک میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته یا درخواست خود را از طریق واتساپ به ما اعلام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرندد.


تماس با دفتر پرشین راک



  • 021-36201764

  • 021-36201946

  • 021-36237176

  • 021-36239250


پرشین راک بزرگترین طراح و تولید کننده قفسه فلزی در ایران



انتهای پیام / ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
احمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
۰
بنظرم مهم ترین بخش یک انبار قفسه بندی اون هستش
مهرعلی پور
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مدیریت انبار و ثبت ورودی و خروجی کالاها هم بخش مهمی هستش
reza
Slovakia
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
۰
قفسه فلزی راک کفپوش دار هم موجود دارید؟
reza
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۰
قفسه صنعتی پرشین راک از کجا تهیه کنم؟
هلدینگ شایسته