دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1401 - 14:28
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

قادری: تقویت حوزه‌های آسیب‌پذیری مانند برق جزء کارنامه موفق دولت است/ باید به دولت زمان بیشتری بدهیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حوزه‌های آسیب‌پذیری مانند برق جزء کارنامه موفق دولت است.
کد خبر : 667085
جعفر قادری

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، در خصوص عملکرد دولت یزدهم در یکسالگی عمر خود اظهار کرد: در عین حالی روند ها و جهت گیری های دولت مثبت است، گسترش تعاملات با کشور های همسایه و بلوک شرق و آمریکای لاتین، استفاده از توانمدی های داخلی، تقویت حوزه های آسیپ پذیر مانند برق یا آب، توجه به معادن و بهداشت و درمان از مهم ترین جهت گیری های مثبت دولت سیزدهم به شمار می رود.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: اما سرعت عملکرد دولت قابل قبول نیست، ما معتقدیم که دولت باید برای تحقق اهدافش و عملیاتی کردن شعار هایش سرعت بیشتری به کار های خود دهد.


قادری همچنین در خصوص موضوعات مطروحه در مجلس جهت استیضاح برخی از وزرای دولت بیان کرد:‌ معتقدم فعلا برای اینکارها زود است و باید فرصت لازم به وزرا داده شود تا بتوانند، زمان مناسب برای به نتیجه رساندن طرح هایی خود که زمان بر هستند داشته باشند.


او در ادامه تصریح کرد: معتقدم استیضاح ها به جایی نمی رسد، اما به اعتقاد بنده این به معنای عدم نظارت مجلس بر دولت نیست، بلکه در روز ها و هفته های آینده اگر عملکرد مناسبی از وزرا نبینیم، از تمام اختیارات قانونی خود استفاده خواهیم کرد.


انتهای پیام/۴۰۱۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته