دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مراسم بزرگداشت دهه فجر و آیین دانش آموختگی دانشجویان آموزشکده سما تبریز

همزمان با گرامی­داشت دهه مبارکه فجر، آیین دانش ­آموختگی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد تبریز برگزارشد.
کد خبر : 66650

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، در این مراسم دکتر رحیم شهرتی فر، فرماندار شهرستان تبریز، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر، گفت: شرکت گسترده ملت، جوانان و دانشگاهیان در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.


فرماندار تبریز افزود: در انتخاب افراد، لازم است به شخصیت، اعتقاد و رفتار و میزان تحصیلات آنان دقت شود و بهترین و معتقدترین و شجاع­ترین اشخاص جهت رسیدگی به امور کشور و سازندگی برگزیده شوند .


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله برجام به سرانجام بسیار خوبی برای ملت ایران منتهی شده و آینده روشنی در انتظار جوانان کشور باشد.
دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، درمورد حساسیت امر انتخابات و لزوم شرکت آحاد مردم در این حرکت انقلابی تأکید کرد.


وی گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و امام شهداست و باید همگان میراث­دار شایسته­ای برای آن باشند.


مراسم جشن فارغ‌­التحصیلی رشته های نرم افزارکامپیوتر، گرافیک، نقشه کشی معماری، ساختمان، ساخت و تولید، تربیت بدنی و حسابداری با حضور فرماندار تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر حسن زاده معاون دانشگاه و رئیس مراکز آموزشی و فرهنگی سما تبریز، روسای آموزشکده‌­های سما و جمعی از دانشجویان و کارکنان سما تبریز در سالن اجتماعات آموزشکده سما تبریز، برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته