دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 10:42

حریق نیمه شب در پارکینگ

حریق دو خودرو و دو موتورسیکلت در پارکینگ ساختمان قدیمی، جان ساکنان آن را به خطر انداخت. عملیات اطفای حریق در کمتر از یک ساعت توسط آتش‌نشانی پایان یافت. در این حادثه هیچ‌کدام از ساکنان و آتش‌نشانان آسیب ندیده اند.
کد خبر : 66454

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 1:56 دقیقه بامداد امروز، آتش سوزی در ساختمانی مسکونی در خیابان سراح، کاشانی به ماموران آتش‌نشانی اعلام شد. به‌دنبال این تماس، سه ایستگاه آتش‌نشانی، خودروی تنفسی، تشک امداد و نردبان هیدرولیکی برای نجان جان ساکنان و اطفای حریق راهی محل شدند.


شعله های آتش از پارکینگ ساختمانی سه طبقه قدیمی که 14 طبقه داشت به چشم می‌خورد. داخل پارکینگ دو خودروی سمند و پژو 405 و دو موتورسیکلت در آتش کامل بودند و آتش به سمت دو خودروی دیگر که در پارکینگ قرار داشت، درحال پیشروی بودند. دود غلیظ ساختمان را فرا گرفته بود و همزمان با اطفای حریق اکیپی از ماموران به سراغ ساکنان ساختمان رفته تا آنها را از محل خارج کنند. باتوجه به آنکه دود فضای ساختمان را در برگرفته بود آتش‌نشانان موفق شدند ساکنینی که در طبقه پایین بودند را از ساختمان خارج و از آنجایی که راه برای خروج ساکنان طبقه بالا توسط دود مسدود شده بود، آنها را به پشت بام بردند.


جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این رابطه می گوید: بعد از اطفای کامل حریق و تخلیه دود، ساکنانی که در پشت بام بودند نیز به بیرون از ساختمان هدایت شدند. در این حادثه خوشبختانه کسی صدمه و آسیبی ندید و 33 ساکن این ساختمان به محلی امن انتقال داده شدند. عملیات ساعت 2:50 بامداد پایان یافت و تحقیقات برای علت این حادثه توسط کارشناسان ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته