دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1401 - 16:48
در دانشگاه آزاد هریس؛

مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک گشایش یافت

مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک با هدف ایجاد اشتغال همراه با آموزش گشایش یافت.
کد خبر : 664414
مدرسه عالی فرش

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از هریس، جواد محمودی کرمجوان در حاشیه مراسم گشایش مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس با هدف ایجاد اشتغال همراه با آموزش گفت: هدف از تأسیس مدرسه عالی مهارتی فرش دستباف هریس احیای ارزش‌های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی فرش دستباف هریس در ایران و جهان است.


رئیس مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس اضافه کرد: ایجاد اشتغال همراه با آموزش فنی و آموزش به صورت تخصصی در زمینه کسب مهارت در منطقه و کشور، توانمندسازی و ارتقای جایگاه صنعت فرش دستباف منطقه، برندسازی و بازگرداندن اعتبار فرش دستباف هریس و حرکت به سوی تولید با به‌روزرسانی و ارتقای علمی و فنی صنعت فرش برای بالا بردن کیفیت و اعتمادسازی جامعه مصرف‌کننده از دیگر اهداف ایجاد مدرسه عالی مهارتی صنعت فرش دراین مجتمع آموزشی است.


مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک دانشگاه آزاد هریس افتتاح شد


وی درباره ایجاد مدرسه عالی مهارتی پوشاک هریس افزود: کارگاه تولیدی پوشاک صنعتی این دانشگاه با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب، کنترل کیفیت طبق استانداردهای جهانی با سرویس‌دهی مناسب به مشتریان ایجاد شده و در راه رسیدن به آرمان اصلی خود که همواره جلب حداکثری رضایت مشتریان است دست از تلاش بر نخواهد داشت.


محمودی کرمجوان افزود: مهارت‌آموزان پس از طی دوره‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت در این مجتمع موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبر از این دانشگاه شده و مستقیماً وارد بازار کار و اشتغال می‌شوند.


مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک دانشگاه آزاد هریس افتتاح شد


این مسئول توضیح داد: حداقل پذیرش مهارت‌آموز در هر دوره در مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک ۱۵۰ مهارت‌آموز است که پس از طی مراحل آموزشی، مهارت‌آموز می‌تواند یک فرد حرفه‌ای در زمینه تولید فرش و پوشاک در بازار کار و اشتغال باشد.


رئیس مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس افزود: محصولات تولید این کارگاه با نام برند هریکا تولید و ارائه می‌شود که ترکیب دو کلمه هریس (مجتمع دانشگاه آزاد هریس) و روستای کرمجوان (روستای فعال منطقه در زمینه تولید پوشاک) است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته