دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اکبری‌زاده:

پیشرفت‌ دانشگاه در مسئله‌محوری و مهارت‌افزایی مدنظر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان عنوان کرد که رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی بر تسریع در پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه مسئله‌محوری و مهارت‌افزایی است.
کد خبر : 663839
دانشگاه آزاد زاهدان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، مسعود اکبری‌زاده در دیدار نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور ۲۷ هزار و ۵۰۰ دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نوعی موفقیت برای این دانشگاه بوده است، بیان کرد که رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی بر تسریع در پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه مسئله‌محوری و مهارت‌افزایی است و پردیس‌های دانشگاه با توجه به شناخت منطقه و نیازها در حوزه مهارتی فعال خواهند شد.


وی با تشریح طرح‌های آتی اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: درآمد از راه شهریه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و کاهش تعداد دانشجو باعث شده تا این دانشگاه برنامه‌های اقتصادی خود را فعال کند و در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی را هم با ادارات و دانشگاه‌های دیگر امضا کند.




بیشتر بخوانید:


برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد واحدهای یاسوج و زاهدان


تولیدکننده‌ای که با یک دست چند هندوانه برمی‌دارد!/ از اشتغالزایی تا تولید محصولات ساختمانی




توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد از روز نخست قابل درک بود


حبیب دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی از روز نخست تأسیس قابل درک بود و نگاه ما با نگاه آموزش عالی متفاوت بوده است، از لحظه گشایش به این دانشگاه امید داشتیم و به همین دلیل در زمان تصدی مسئولیت دانشگاه سیستان و بلوچستان و استانداری با مرحوم «دکتر عباسعلی نورا» و دیگر مسئولان دانشگاه همکاری داشته و دانشگاه را حمایت کردیم.


تداوم راه‌اندازی پردیس‌های دانشگاه آزاد در سیستان و بلوچستان


وی ادامه داد: امروز هم به عنوان فردی دانشگاهی که در مجلس شورای اسلامی عضویت کمیسیون آموزش عالی را برعهده دارد همان نگاه حمایتی را دارم؛ زیرا معتقدم از دل همین جامعه استعدادهای درخشان نمایان می‌شوند، کوشش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تأسیس تاکنون برای اینکه دانشگاه به عنوان برندی جهانی مطرح شود قابل تجلیل است و هیچگاه نمی‌شود از خدمات دانشگاهی که بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام است، چشم‌پوشی کرد.


نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی افزود: همواره معتقدم ارتقای سطح علمی خانواده‌ها وابسته به تحصیل افرادش است و افراد تحصیلکرده در نوع نگرش خانواده‌ها به آینده دخیلند، حضور منابع نیروی انسانی متخصص نیز باعث می‌شود رشد و تعالی در زمینه‌های مختلف علمی فرهنگی و اقتصادی در جامعه تسریع شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته